جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 31599
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم امروز در تهران به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم پس از لغو بازی با تیم ذوب‌آهن، امروز در تهران به دیدار تراکتورسازی تبریز می‌رود.
صبای قم امروز در تهران به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود
به گزارش قم نیوز، علی حیات پور اظهار داشت: بر اساس برنامه قبلی قرار بود امروز دیدار دوستانه‌ای در قم برابر ذوب‌آهن داشته باشیم اما این مسابقه به دلایلی لغو شد.

وی افزود: برنامه اولیه کادر فنی این بود که صبا امروز پس از استراحت روز پنج شنبه، در تهران تمرین کند اما کادر فنی با هماهنگی باشگاه تراکتورسازی یک بازی دوستانه را ترتیب دادند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بر این اساس، تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران دیدار دوستانه‌ای برابر تیم فوتبال تراکتورسازی برگزار می‌کند و این مسابقه برای صبا مسابقه مفیدی در آستانه لیگ برتر است.

حیات پور بیان کرد: صبا روز چهارشنبه در کرج مسابقه دوستانه‌ای برابر سایپا برگزار کرد که این مسابقه با برتری ۴ بر یک تیم سایپای البرز به پایان رسید و علی دایی و سایر اعضای کادر فنی صبا بازیکنان را محک زدند.

وی عنوان کرد: تاکنون چند بازیکن جدید جذب کرده‌ایم و احتمال این که بازیکنان دیگری تا پایان مهلت نقل و انتقالات به صبا ملحق شوند نیز وجود دارد ضمن این که کادر فنی چند بازیکن را نیز از فهرست تیم حذف کرده است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبا هفته آینده نخستین بازی خود در لیگ برتر را برگزار می‌کند و روز پنج‌شنبه در قم میزبان تیم استقلال اهواز است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgyn9w.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما