پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 15119
نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد:

دعوت بدمینتون‌باز قمی به اردوی استعدادیابی دختران کشور

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم، دختران آینده‌دار بدمینتون استان به اردوی استعدادیابی کشور خبر داد.
دعوت بدمینتون‌باز قمی به اردوی استعدادیابی دختران کشور
به گزارش قم نیوز، معصومه پیرمرادی اظهار کرد: در سال‌های اخیر در تمام رقابت‌هایی که در قالب قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور برگزار شده است، دختران مستعد و آینده‌دار بدمینتون استان و در واقع نیروهای بومی را اعزام کرده‌ایم زیرا نفرات مستعدی در این رشته داریم.
 
 وی ادامه داد: این رشته ورزشی در بین بانوان قمی با توجه به اعتماد خوب و قابل توجهی که خانواده برای حضور آنها در برنامه‌های آموزشی هیئت دارد، رشد و توسعه خوبی داشته و هم‌اکنون نتیجه این مهم را با دعوت یکی از دختران مستعد بدمینتون قم به اردوی استعدادیابی تیم بدمینتون دختران کشور می‌بینیم.
 
 پیرمرادی ادامه داد: در حال حاضر استقبال از برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی این رشته ورزشی در بخش دختران و بانوان بسیار چشمگیر است و همین مهم سبب شده تا بتوانیم از بین ورزشکارانی که در دوره‌های آموزشی حضور می‌یابند، چهره‌های شاخصی را برای فعالیت در بخش قهرمانی بدمینتون قم شناسایی کنیم.
 
 وی یادآور شد: از سوی فدراسیون بدمینتون کشورمان ملیکا شیبانی از بازیکنان خوش‌آتیه بدمینتون قم به مرحله دوم استعدادیابی بدمینتون دختران کشور در تهران دعوت شد و با دیگر دعوت شده‌ها به این اردو زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین پرداخت.
 
 نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم خاطرنشان کرد: این دختر خردسال بدمینتون قم به مدت سه روز در کنار دیگر نفرات فرا خوانده شده به این اردوی استعدادیابی حضور داشت و امیدواریم که از سوی فدراسیون بدمینتون در اردوهای آینده نیز حضور داشته باشد.
 
 وی تصریح کرد: هیئت بدمینتون استان قم در راستای حرکت در مسیر آموزش تخصصی نیروهای فعال در این رشته ورزشی تلاش می‌کند تا با برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی داوری و مربیگری، گامی مثبت در راستای توسعه آموزش بدمینتون بر دارد.
 
پیرمرادی اضافه کرد: دوره‌های داوری و مربیگری در سطح درجه‌های مختلف با هدف ارتقای سطح علمی داوران و مربیان علاقه‌مند و فعال در رشته بدمینتون برگزار می‌شود و افرادی که مایل به حضور در این دوره‌ها هستند، می‌توانند به دفتر هیئت بدمینتون استان قم مراجعه کنند.
 
وی در ادامه به تلاش هیئت برای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در قم اشاره کرد و گفت: هیئت بدمینتون با هدف رشد و جذب افراد مستعد بدمینتون در استان قم تلاش بسیار زیادی کرده است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته که بخشی از آن به اجرای برنامه‌های آموزشی اختصاص یافته است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgyq9q.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما