يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 35199
منبع : قم نگار
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

رتبه دوم کشوری فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر به استان قم تعلق گرفت

قم نيوز : قم نگار: حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد:طی پنج سال گذشته استان قم از نظر پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در ردیف سه استان برتر کشور بوده است.
رتبه دوم کشوری فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر به استان قم تعلق گرفت
به گزارش قم نگار، از مجموع واحدهای معرفی شده در برنامه مسکن مهر استان قم که بدون احتساب بافت فرسوده،روستایی و خرید، بالغ بر ۳۶۵۹۰ واحد می باشد تاکنون ۲۹۴۵۰ واحد در قالب فروش اقساطی واگذار و برای آنها دفترچه قسط صادر شده است. حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم ضمن اعلام خبر فوق توضیح داد: بر اساس گزارش منتشرشده از سوی وزارتخانه متبوع مجموع واحدهای مسکن مهر در کل کشور ۱۸۶۰۸۶۸واحد (بدون احتساب بافت فرسوده ،روستایی و خرید)بوده که از این میان تعداد ۱۱۲۷۱۶۶ واحد به صورت تدریجی با فروش اقساطی واگذار شده است که نسبت واحدهای فروش اقساطی به کل واحدهای مسکن مهر کشور ۶/۶۰ در صد می باشد.

صبوری در ادامه تصریح کرد:تاکنون طی ده مرحله افتتاحیه تعداد ۴۱۶۰۷ واحد مسکن مهر در استان قم به بهره برداری رسیده که یک مرحله از آن همزمان با سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان ،سه مرحله با حضور رییس جمهور و سایر مراحل با حضور وزیران و معاونان وزیر بوده که این مساله بیانگر توجه ویژه مسئولین به تامین مسکن مردم می باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در ادامه به ارزیابی انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در خصوص عملکرد استان ها در زمینه فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر پرداخت و اظهار داشت:استان قم حائز رتبه دوم کشوری در زمینه فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgyq9w.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما