جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : 21149

افزایش ۳۰ درصدی امدادرسانی آتش نشانی قم در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: دیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در ایام نوروز تعداد تماس‌های صورت گرفته با سازمان آتش نشانی قم ۳۰ درصد افزایش یافته است.
افزایش ۳۰ درصدی امدادرسانی آتش نشانی قم در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با بیان اینکه کادر سازمان آتش نشانی قم در ایام نوروز در آماده باش کامل به سر می‌برند اظهار کرد: در ایام نوروز کل پرسنل ۲۳۰ نفری سازمان آتش نشانی قم برای ارائه خدمات به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت (س) آماده هستند.

وی با اشاره به تعداد وسائل نقلیه امدادی آتش نشانی افزود: ۶۶ خودرو سبک و سنگین و همچنین ۳۰ موتورسیکلت مجهز به سیستم EST در این ایام آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی در تمام سطح شهر مستقر هستند بیان کرد: در داخل شهر در نقاط شلوغ که احتمال وقوع حادثه بیشتر است و نیز در ورودی و خروجی‌های شهر که زائرین اسکان می‌یابند نیروهای آتش نشانی مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی قم در ایام نوروز ۱۰۰ مأموریت انجام داده است تصریح کرد: این مأموریت‌ها شامل ۴۰ مورد حریق، ۴۰ مورد ایمن سازی و ۲۰ مورد نجات بودند که در این مجموع ۱۴ نفر مصدوم و دو نفر فوت شده‌اند که یکی از آن‌ها یک نوزاد یک ساله است.

جعفری با بیان اینکه در ایام نوروز تعداد تماس‌های صورت گرفته با سازمان آتش نشانی قم ۳۰ درصد افزایش یافته است گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی قم به صورت شبانه روزی در خدمت زائران کریمه اهل بیت (س) هستند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgyq9x.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما