قم نيوز : قم نگار: در چهارمین روز ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری و دومین روز ثبت‌نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قم، ۵ نفر کاندیدای خبرگان رهبری و ۲۰ نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از استان قم ثبت‌نام کردند.
ثبت‌نام ۵ کاندیدای خبرگان رهبری و ۲۰کاندیدای نمایندگی مجلس دهم در قم
به گزارش قم نگار، چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دومین روز ثبت نام مجلس شورای اسلامی در قم که از ۸ صبح آغاز شده بود، عصر امروز در فرمانداری قم پایان یافت.

رضا سیار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان چهارمین روز ثبت نام کاندیدای مجلس خبرگان رهبری از استان قم جمعا ۵ نفر و ۲۰ نفر نیز برای مجلس شورای اسلامی و نیز تا امروز ۴۰ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان برای سایر استان‌ها در ستاد انتخابات قم ثبت نام کرده اند.

فرماندار قم با اشاره به لزوم کامل بودن مدارک ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی افزود: به احتمال زیاد ازدحام مراجعه کننده در روزهای آتی بیش تر از روزهای گذشه است.

آقایان محمد صادق بیدآبادی از قم، احمد کریمی از قم، حبیب الله شعبانی از همدان، عبدالرسول غروی از کرمان، محمد حیدری از زنجان، احمد مبلغی از لرستان، محمد جواد مروجی طبسی از خوزستان، سعید ضیایی فر از تهران، سید هادی میراحمدی از گلستان، عبدالهادی سیستانی الله آبادی از کرمان، محمد علی جعفری از خوزستان و حسین عرب ابو زید آبادی، مرتضی مقتدایی از اصفهان، محمد یزدی از تهران، مهدی طائب از تهران، سیدمحمد واعظ موسوی از آذربایجان شرقی، علی ملکوتی از آذربایجان شرقی، یدالله عرفانی از گیلان از جمله کاندیداهای ثبت‌نام کننده در چهارمین روز نام نویسی مجلس خبرگان رهبری در قم بودند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgyt9w.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما