پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 32499
گزارش/

صبای قم و نیروی زمینی؛ گام نخست دایی در جام حذفی

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به دیدار تیم نیروی زمینی تهران می‌رود.
صبای قم و نیروی زمینی؛ گام نخست دایی در جام حذفی
به گزارش قم نگار، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر امروز آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال صبای قم میزبان تیم نیروی زمینی است.

صبا که در دیدارهای گذشته خود در لیگ بر‌تر فوتبال یک پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست به دست آورد و سپس راهی اردوی آماده سازی اردبیل شد حالا می‌خواهد در بازگشت از این اردو، نمایش بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

این تیم به دلیل فرصت ناکافی برای آماده سازی و تمرینات بدنسازی پیش از آغاز فصل، در بازی‌های آغازین خود در لیگ بر‌تر به وضوح با مشکلات جسمانی مواجه بود اما هم کادر فنی و هم بازیکنان صبا با تاکید بر از راه رسیدن روزهای خوب صبا، موفقیت‌های این تیم در آینده را وعده می‌دادند.

به نظر می‌رسد صبا پس از گذراندن اردوی فشرده و سنگین اردبیل، از نظر بدنی در وضعیتی ایده آل قرار گرفته است و علی دایی می‌تواند از تیمش انتظار نتایج خوبی در ادامه مسابقات رسمی خود داشته باشد.

در جام حذفی نیز، تیم دسته اولی نیروی زمینی حریف صبا شده است و این دو تیم قرار است امروز در مسابقه‌ای که بازی برگشتی هم ندارد برابر هم قرار بگیرند تا تیم برنده راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

صبا به خوبی می‌داند که تیم‌های دسته اولی از نظر کیفی و فنی فاصله فاحشی با تیم‌های لیگ برتری ندارند و اگر نیروی زمینی را دست کم بگیرد سرانجامی نظیر صبا و صمد مرفاوی در فصل گذشته جام حذفی و دیدار برابر شهرداری اردبیل دارد.

در آن مسابقه صبا که با امیدواری زیادی پا به جام حذفی گذاشته بود در اردبیل برابر تیم دسته اولی شهرداری اردبیل یک بر صفر شکست خورد و در‌‌ همان گام نخست از جام حذفی کنار رفت.

صبا در صورت پیروزی بر نیروی زمینی در مرحله یک هشتم نهایی حریف برنده دیدار تیم‌های تراکتورسازی و بعثت کرمانشاه می‌شود و می‌تواند به مراحل آینده فکر کند.

ماهیت جام حذفی و این مسئله که قهرمانی در اینجام راهی میان بر به سوی حضور در لیگ قهرمانان آسیا است می‌تواند هر تیمی از جمله صبا را به حضور قدرتمند در این مسابقات ترغیب کند.

صبا در دیدار امروز محمد قاضی و مسعود حق‌جو را که در اردوی اردبیل آسیب دیده‌اند در اختیار ندارد و بدون حضور این ۲ بازیکن تاثیر گذار به مصاف نیروی زمینی می‌رود.

جلال علیمحمدی نیز دیگر بازیکن غایب صبا محسوب می‌شود که راهی امارات شده تا امور مربوط به ویزای گوام برای همراهی تیم ملی در آن مقطع را انجام دهد.

در آن سوی میدان، سعید حلافی بازیکن اسم و رسم دار نیروی زمینی در این بازی غایب است و این، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نیروی زمینی در این مسابقه محسوب می‌شود اما این تیم نظامی امیدوار است در قم شگفتی ساز شود.

به طور کلی، صبا در جام حذفی در چند سال اخیر تیم موفقی نبوده و این تیم ۲ فصل پیش نیز در همین مرحله در قم به نفت امیدیه باخت و از جام حذفی کنار رفت اما حضور علی دایی و نگاه ویژه وی به جام حذفی ممکن است شرایط را تغییر دهد.

دیدار تیم‌های صبای قم و نیروی زمینی در جام حذفی فوتبال ایران، از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روز پنج شنبه ۱۹ شهریور در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgyt9w.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما