پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 12789
همزمان با فرا رسیدن سال نو

3 نمایشگاه فرهنگی و تخصصی در مسجد مقدس جمکران افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: با حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) سه نمایشگاه فرهنگی و تخصصی در آستانه نوروز 1392 در مسجد مقدس جمکران افتتاح شد.
3 نمایشگاه فرهنگی و تخصصی در مسجد مقدس جمکران افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، نمایشگاه «حریم نماز»، «در آرزوی یار» و «نمایشگاه بزرگ کتاب فاطمی» سه نمایشگاهی است که به منظور استفاده بیش از پیش زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) و مهدیه این مکان مقدس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، آیت الله شیخ ابوالقاسم وافی تولیت مسجد مقدس جمکران و جمعی از مدیران و خادمان این مسجد مقدس افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی در حاشیه این مراسم  گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران و مجاوران در مسجد مقدس جمکران با همکاری نهادها و موسسات دینی، حوزوی و فرهنگی سه نمایشگاه تخصصی را در طول این ایام افتتاح کرده‌ایم.

وی اظهارداشت: این نمایشگاه‌ها با هدف ارتقای سطح علمی و آگاهی‌های معنوی زائران در مدت زمان حضورشان در مسجد مقدس جمکران این نمایشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

عضو شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، موسسه موعود عصر(عج)، معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، مرکز تخصصی مهدویت، ستاد اقامه نماز، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی و ۵۰ ناشر کشور این معاونت را در راه اندازی این سه نمایشگاه یاری کرده‌اند.

وافی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به معرفی نمایشگاه حریم نماز پرداخت و گفت: این نمایشگاه در ضلع غربی درب یک (باب الفرج) در سه موضوع اصلی آشنایی با علما و بزرگان حوزه، آشنایی با موسسات و نهادهای فرهنگی و شخصیت شناسی حضرت فاطمه زهرا(س) فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: پرده خوانی با موضوع دفاع مقدس و ارائه تابلوهای ارزشمند مزّین به احادیث و سخنان بزرگان در خصوص نماز و اهمیت آن همچنین حجاب و عفاف از دیگر موضوعات این نمایشگاه فرهنگی است.

وی در ادامه به نمایشگاه در آرزوی یار اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در چهار بخش اصلی غرفه اندیشه مطهر(عرضه آثار علامه شهید مرتضی مطهری)، غرفه واحد رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران، غرفه کتاب و کتابخوانی و غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی به منظور استفاده زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران دایر شده است.

وافی به معرفی نمایشگاه بزرگ کتاب فاطمی (س) پرداخت و گفت: این نمایشگاه با همکاری ۵۰ ناشر برجسته کشور مجموعه کاملی از کتب با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س) را با ۴۰ درصد تخفیف تقدیم علاقه‌مندان می‌کند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه‌ها در ایام نوروز از ساعت ۱۰ لغایت ۲۲ برای بازدید علاقه‌مندان دایر هستند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgyu9q.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما