يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 45729
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

۸ بهمن ماه، آخرین مهلت ثبت نام دکتری موسسه امام خمینی(ره)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) آخرین مهلت ثبت نام دکتری موسسه امام خمینی را تا ۸ بهمن ماه عنوان کرد.
۸ بهمن ماه، آخرین مهلت ثبت نام دکتری موسسه امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام  مهدی عباسی  اظهارداشت: ثبت نام دوره دکتری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برای سال تحصیلی 97-1396 در دوره (PH.D) در 5 رشته ویژه برادران از 28 دیماه لغایت 8 بهمن ماه می باشد.

وی افزود: پذیرش داخلی بوده و علاقه مندان می توانند در 5 رشته تحصیلی حکمت متعالیه، تاریخ تشیع اثنی عشری، علوم قرآنی، روانشناسی و روانشناسی تربیتی اقدام به ثبت نام کنند.

استاد موسسه امام خمینی(ره) با اشاره به شرایط عمومی و اختصاصی این دوره آزمون دکتری موسسه بیان داشت: دارا بودن شرایط تحصیل در حوزه علمیه، تمام دروس سطح حوزه علمیه، تلبس به لباس مقدس روحانیت از جمله شرایط عمومی و دارا بودن دانشنامه کارشناسی ارشد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از شراط اختصاصی داوطلبان می باشد.

وی با بیان اینکه دانش‌پژوهان فعلی دوره کارشناسی ارشد موسسه فقط در صورتی می‌توانند در آزمون شرکت کنند که حداکثر تا 10/5/96 فارغ‌التحصیل قطعی شده باشند، گفت: برای پذیرش نهایی داوطلبان می بایست در مراحل آزمون (کتبی، مصاحبه، سنجش و گزینش) موفق شده و دارای گواهی معتبر اتمام پایه 10 حوزه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی به سهمیه رزمندگان و ایثارگران در این دوره از آزمون اشاره کرد و افزود: با توجه به تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، حداکثر 25 درصد ظرفیت به داوطلبان واجد شرایط اختصاص دارد؛ در صورتی که حد نصاب نمره لازم را در آزمون کتبی احراز کنند. متقاضیان بر اساس شرایط منتشره سازمان سنجش آموزش کشور،  مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران خواهند شد. (جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط، به دفترچه راهنمای آزمون دكتري سال 1395 سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه فرمایید.)

مدیر پذیرش موسسه امام خمینی (ره) به ظرفیت هر رشته برای پذیرش اشاره کرد و اظهارداشت: ظرفیت پذیرش هر رشته در دوره دکتری حداکثر 7 نفر است و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت پذیرش به آدرس  paziresh.iki.ac.ir از تاریخ 28/10/95 تا 8/11/95 اقدام به ثبت نام کنند.

وی زمان برگزاری آزمون را " 22، 23، 24/1/96 " عنوان کرد و افزود: آزمون رشته‌هایی که داوطلبان آن‌‌ها به حد نصاب لازم نرسد، برگزار نخواهد شد، به دلیل محدودیت زمانی، مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد همه رشته‌ها مجاز به شرکت در یکی از رشته‌های فوق‌الذکر هستند، پس از ثبت نام، انصراف پذیرفته نخواهد بود و مبلغ واریزی عودت داده نخواهد شد، جهت کسب اطلاعات بیشتر از جمله زمان‌بندی تمامی مراحل آزمون، مواد و ضرایب آزمون کتبی اختصاصی و...به دفترچه راهنمای آزمون در سامانه پذیرش موسسه، مراجعه کنید.

لازم به ذکر است، زمان دریافت کارت ورود به جلسه اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgyu9t.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما