دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 21789

اقتدار ارتش مانع از تهاجم دشمنان شده است

قم نيوز : قم نیوز: ارشد نظامی آجا در قم با بیان اینکه استکبار جهانی از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌کند و به دنبال لطمه زدن به کشور است گفت: اقتدار ارتش موجب شده است که آن‌ها جرأت انجام هیچ اقدامی علیه ایران را نداشته باشند.
اقتدار ارتش مانع از تهاجم دشمنان شده است
به گزارش قم نیوز، ناصر رجبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نام‌گذاری روز ۲۹ فروردین به نام ارتش توسط امام خمینی(ره) گفت: در ابتدای انقلاب عده‌ای با بحث انحلال ارتش درصدد ضربه زدن به انقلاب بودند که امام (ره) با تعیین یک روز به نام ارتش توطئه آن‌ها را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه امام(ره) از این طریق به ارتش ارج نهاد عنوان کرد: همه ساله در این روز ارتش اقتدار خود را در همه جای کشور نشان می‌دهد.

این ارشد نظامی آجا در قم با اشاره به تغییر نام پادگان منظریه تصریح کرد: نام پادگان منظریه قم به نام آمادگاه اصلی مهماتی امیر سرلشکر شهید محمد فراشاهی تغییر کرده است.

وی با اشاره به افتخارات ارتش بیان کرد: ما افتخار می‌کنیم که همواره سرباز انقلاب بوده و در مقابل همه توطئه‌ها جلودار هستیم و تقدیم هزاران شهید این مطلب را ثابت می‌کند.

رجبی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ۴۸ هزار شهید تقدیم کرده است گفت: یکی از افتخارات ما تقدیم خون شهدا برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از مرزهای کشور به ارتش واگذار شده است اظهار کرد: ارتش بسیار محکم و استوار این مأموریت را انجام می‌دهد و افتخار می‌کند که مأموریت حراست از مرزهای کشور بر عهده ارتش قرار داده شده است.

فرمانده پادگان شهید فراشاهی با بیان اینکه استکبار جهانی از هیچ توطئه‌ای سرباز نمی‌زند و به دنبال لطمه زدن به کشور است گفت: اقتدار ارتش موجب شده است که آن‌ها جرأت انجام هیچ اقدامی علیه ایران را نداشته باشند.

وی افزود: اگر استکبار جهانی احساس کند که از لحاظ نظامی ضعیف هستیم حتی لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و به مرزهای ایران تجاوز می‌کند.

رجبی بیان کرد: استکبار می‌داند که اگر پایش را در ایران بگذارد جولانگاه مرگ آن‌ها خواهد شد و اگر جرأت داشتند تا امروز عملی را در این راستا انجام داده بودند.

وی با اشاره به ویژگی ولایتمداری در ارتش گفت: امروز ارتش ما با ارتش‌های دنیا بسیار متفاوت است و ویژگی ممتاز ارتش ما ولایتمداری و خودباوری است.

ارشد نظامی آجا در قم تصریح کرد: ما بنا بر اعتقاد دینی خود به ولایت فقیه اعتقاد داریم و آن را قلبا می‌پذیریم و دستورات رهبری را به جان می‌خریم.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های ارتش خودباوری است گفت: در طول دفاع مقدس ثابت کردیم که ارتش توانست روی پای خود بایستد و توانست با امکانات کم تجهیزات خود را آماده کرده و مستقل شود.

رجبی با بیان اینکه ارتش ایران خود را به عنوان یک ارتش قدرتمند در سطح منطقه مطرح کرده است اضافه کرد: ارتش ما یک ارتش مدافع است نه مهاجم و همیشه آمادگی خود را برای دفاع از مملکت حفظ می‌کند و اگر کسی بخواهد به ایران تجاوز کند در مقابل او خواهد ایستاد.

وی با اشاره به اقتدار نیروی دریایی ایران گفت: نیروی دریایی ما یک نیروی راهبردی است و در آن سوی مرزها قادر است دشمنان خود و همچنین دزدان دریایی را سرکوب و نابود کند و کشورهای دیگر از ما برای خدمات نیروی دریایی تقدیر و تشکر می‌کنند.

فرمانده پادگان شهید فراشاهی با اشاره به روز ارتش گفت: یکی از برنامه‌ها به مناسبت روز ارتش دیدار با خانواده شهدا و جانبازان است که در کل استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز ۲۸ فروردین در مراسم غبار روبی مزار شهدا شرکت می‌کنیم گفت: پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران این هفته به طور گسترده در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

رجبی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌ها در این روز دیدار با علما است گفت: در این روز در پادگان برنامه‌های دیگری مانند محفل انس با قرآن، تجلیل از سربازان و نیروهای نمونه و... اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه تیراندازی رایگان برای عموم مردم در این روز گفت: در روز ارتش برنامه آموزش و تیراندازی رایگان برای عموم علاقه‌مندان در اداره اسلحه و مهمات ارتش در صبح و عصر اجرا می‌شود و بانوان و آقایان علاقه‌مند می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgyu9x.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما