شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 29259
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س):

افتتاح چندین پروژه ملی برای رفاه حال مردم قم مایه مسرت است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و امام جمعه قم با صدور پیامی از سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به قم تقدیر کرد.
افتتاح چندین پروژه ملی برای رفاه حال مردم قم مایه مسرت است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و امام جمعه قم با صدور پیامی از سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به قم تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: سفر پر برکت دولت محترم به شهر مقدس قم، زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت (س)، دیدار با مراجع معظم تقلید، علمای اعلام و مردم شهید پرور این شهر و نیز افتتاح چندین پروژه ملی برای رفاه حال ساکنان محترم این شهر موجب مسرت فراوان گردید.

در ادامه این پیام تصریح شده است: بی‌تردید خدمت به مردم محترم شهر بصیرت و جهاد که از نخستین پیروان نهضت پر برکت امام خمینی -رحمت الله علیه- و از مدافعان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای-دامت برکاته- بوده‌اند، افتخاری بزرگ است.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: بدین وسیله از زحمات جناب عالی و دست اندرکاران این سفر به ویژه استاندار محترم تشکر می‌کنم و برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همه این تلاش‌ها مورد رضایت حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گیرد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcgyx9x.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما