شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 32949
تکمیلی/

تحصن مسجد اعظم قم با متفرق کردن متحصنین پایان یافت

قم نيوز : قم نگار: تحصن طلاب و دانشجویایی که در صحن مسجد اعظم قم در اعتراض به برجام تحصن کرده بودند با حضور ماموران و پس انتقال به نقطه ای دیگر، پایان یافت.
تحصن مسجد اعظم قم با متفرق کردن متحصنین پایان یافت
به گزارش قم نگار، جمعی از طلاب و دانشجویان که از پنج شنبه عصر در اعتراض به تصویب برجام در مقابل در مسجد اعظم اقم و در حرم حضرت معصومه(س) تحصن کرده بودند، ساعتی پیش توسط تعدادی خودرو متعلق به نیروی انتظامی، به نقطه دیگری منتقل و پس از طی مراحل قانونی، آزاد شدند. این تجمع به علت مخالفت تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در داخل مسجد اعظم برگزار نشده بود و در مقابل در این مسجد در حال برگزاری بود و متحصنین دیروز اعلام کرده بودند که به تحصن مقابل مجلس شورای اسلامی خواهند پیوست اما در پی متفرق شدن متحصنین مقابل مجلس شورای اسلامی، این متحصنین نیز جمع آوری شده و تحصن پایان یافت در این میان کسانی که توسط خودروهای نیروی انتظامی منتقل شدند، تعدادی زن نیز حضور داشتند که یکی از ایشان خواهر شهید موسوی اعلام شده است. این خبر تکمیل شده است انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdcgyy9w.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

امیر
کتکشون زدند.فردا ساعت 10 فیضیه تجمع در اعتراض به این کارشونه
aa
روحانی و مسلمان بودن و شیعه بودن همین مردمی که از ارکان نظام اند بودند / جمع آوری شدند یا با کمال بی احترامی و برخورد با روحانیت و بی احترامی به خواهران متحصن همراه بود /مرگ با عزت اگر خونین است بهتر از زندگی ننگین است /ننگتان باد شرمتان باد بی غیرتها و علی الاسلام السلام
رهگذر
همیشه علمای واقعی و پاک مظلوم واقع میشوند.
ایطور که شنیدم با بی احترامی به لباس پیامبر و برخورد با ناموس مردم با تحصن برخورد شده.
ناصر
وقتی بدون مجوز تحصن میکنین همین میشه.
میشه جریان سال 88. چطور اونارو کتک زدن بخاطر تجمع بدون مجوز اینم همون. طلبه ای که قانون حالیش نمیشه و به دستور رهبرش که میگه به قانون تمکین کنید عمل نمیکنه حقشه کتک بخوره. چون با زبون خوش احتمالا نمیفهمیدن.
تحصن طبق قانون آزاد است.شما اگر راست می گویید یک بند از آن قانون را بیان کنید. فقط نیروهای مسلح آن هم با اسلحه اشکال دارد.
دوستانی که مثل بنده کمی با تاریخ آشنا باشند اولین بدیلی که برای این حادثه تاسف بار به ذهنشان خواهد رسید واقعه خونین 15خرداد سال1342 مدرسه فیضیه در سرکوب علما و طلاب به بهانه حفظ نظم و اقتدار دولت خواهد بود. که به حق امام آنرا تا ابد عزای عمومی اعلام کردند.