قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از برگزاری اصلی‌ترین مرحله اردوی آماده سازی این تیم برای شروع و حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.
رگزاری اردوی آماده سازی ایثار قم برای شروع پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر
به گزارش قم نیوز، علی خوشرفتار اظهار داشت: بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از ۱۵ روز دیگر رسما آغاز می‌شود و به همین منظور اردوی آماده سازی ایثار قم از اواخر هفته آینده تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: قبلا قرار بود بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور روزهای ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه به انجام برسد اما با توجه به تغییری که در برنامه‌ بازی‌ها ایجاد شد روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه شاهد آغاز بازی‌های ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر خواهیم بود.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم یاد آور شد:‌با توجه به بازی‌های تیم ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از روزهای پایانی مرداد ماه رسما آغاز می‌شود، اردوی تیم ایثار یک هفته به آغاز بازی‌ها در قم برپا می‌شود و تمام بازیکنان با انگیزه و توان بالا برای حضور پرقدرت در این لیگ مهیا خواهند شد.

وی تصریح کرد: مجموع باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به دنبال این است که ایثار امسال در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور حضور پرقدرت و موفقی داشته باشد و انشاءالله نخستین قهرمانی خود را نیز جشن بگیرد.

خوشرفتار افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان دیدارهای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و تیم ایثار قم در گروه دوم مقدماتی حضور دارد.

وی اضافه کرد: بازی‌های مرحله نخست این گروه روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه به میزبانی شیراز برگزار می‌شود و به همین منظور ایثار قم روز بیست و هفتم مرداد ماه راهی شیراز خواهد شد، ضمن اینکه اردوی آماده سازی این تیم نیز از ۲۰ مرداد در قم تشکیل می‌شود.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در پایان اظهار داشت: حضور در تیم ملی بسکتبال با ویلچر به تمام بازیکنان تیم‌ ما و دیگر تیم‌های لیگ برتری انگیزه داده و لیگ امسال که برای ما از روز بیست و هفتم مرداد‌ماه با اعزام به شیراز آغاز می‌شود قطعاً جذاب‌تر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgyy9x.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما