پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 29989
مدیرگروه تئاتر ایده

« تاج عروس خاله و خروس» به روی صحنه رفت

قم نيوز : قم نیوز: کارگردان نمایش سردار مهر و ماه گفت: نمایش «تاج عروس، خاله و خروس» به مدت هفت شب در گرگان روی صحنه رفت.
« تاج عروس خاله و خروس» به روی صحنه رفت
به گزارش قم نیوز، احمد سلیمانی از اجرای نمایش «تاج عروس، خاله و خروس» در گرگان خبر داد و بیان کرد: این نمایش از روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت یک هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل سینما بهمن این شهر به روی صحنه رفت.

وی افزود: این نمایش تاکنون توانسته امتیازات پرشماری را از آن خود کند، تا جایی که در سال ۹۱ به عنوان پرفروش‌ترین نمایش تهران و به عنوان بهترین تئاتر کودک از دید کانون منتقدان در همان سال شناخته شد.

مدیر گروه تئاتر ایده ادامه داد: نمایش «تاج عروس، خاله و خروس» همچنین جایزه برتر کارگردانی را از جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان از آن خود کرده است.

سلیمانی داستان این نمایش را برگرفته از داستان‌های اصیل ایرانی دانست و گفت: محمدرضا کوهستانی نویسندگی این نمایش را برعهده داشته و تلاش کرده روایت ایرانی را به صحنه بیاورد.

وی تصریح کرد: در این نمایش به دلیل نگذاشتن تاج بر سر عروس توسط دختر حاجی، مراسم به هم می‌خورد و ماجراهایی شکل می‌گیرد که برای مخاطب جذاب و دیدنی است.

کارگردان نمایش «تاج عروس، خاله و خروس» بازیگران این نمایش را سیدحمید لاجوردی، ماشاءالله کوهستانی، مهدی نیک‌روش،‌ محمد جواد پیروزی و نیما سیاری ذکر کرد و گفت: مهدی نیک روش طراح صحنه و لباس و محمدرضا کوهستانی و حامد جهانبخش آهنگسازی این نمایش را عهده‌دار بودند.

وی همچنین طراح نور در این نمایش را محمدرضا آزاد و مدیر اجرا را بهروز نیازمند عنوان و خاطرنشان کرد: نمایش «تاج عروس، خاله و خروس» تا کنون در قم اجرا نشده است، ولی بیش از ۱۰۰ بار در مدت زمانی ۷۵ شب در تهران اجرا شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgyy9x.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما