جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : 22049
معاون مطبوعاتی ارشاد قم در جمع خبرنگاران

کنگره شعر فاطمی فرصتی مناسب برای الگوگیری از حضرت زهرا (س) است

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعاتی ارشاد قم گفت: کارناوال‌های بزرگی برای مناسبت‌های گوناگون در کل کشور اجرا می‌شود و در این میان برگزاری کنگره شعر فاطمی فرصتی مناسب برای الگو گیری از حضرت زهرا (س) است.
کنگره شعر فاطمی فرصتی مناسب برای الگوگیری از حضرت زهرا (س) است
به گزارش قم نیوز، مهدی توکلیان در حاشیه پنجمین کنگره شعر فاطمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شعر فاطمی سنت بسیار حسنه‌ای است که باید ادامه پیدا کند اظهار کرد: روش اجرای این برنامه با توجه تمهیداتی که ارشاد قم در نظر گرفت نسبت به سال‌های گذشته تغییرات بسیار زیادی پیدا کرد و قرار شد بیشتر بر جنبه‌های نظری شعر فاطمی تاکید شود.

معاون مطبوعاتی ارشاد قم افزود: شیعه تنها مذهبی است که می‌تواند چنین برنامه‌هایی را با چنین استقبالی در سطح کشور برگزار کند و این نشان دهنده برکات فراوان دین اسلام و مکتب تشیع است.

توکلیان با اشاره به اینکه باید برگزاری کنگره های شعر فاطمی انتقال دهنده مفاهیم ارزشی در جامعه باشند عنوان کرد: کارناوال‌های بزرگی برای مناسبت‌های گوناگون در کل کشور اجرا می‌شود و در این میان برگزاری کنگره شعر فاطمی فرصتی مناسب برای الگو گیری از حضرت زهرا (س) است.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان فرهنگی کشور نسبت به گرامیداشت اعیاد شیعه اهتمام بیشتری داشته باشند تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های شادمانی در کنار مراسم‌های عزاداری می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی را در بین جامعه علی الخصوص قشر جوان ایفا کند.

معاون مطبوعاتی ارشاد قم گفت: برنامه ریزی‌های بسیار گسترده‌ای برای ارتقاء شعر آیینی در ارشاد قم انجام شده است که امیدواریم بتوانیم به تمامی این برنامه‌ها جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgyz9x.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما