سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 52640
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت‌هاي ليگ دسته اول

انصار قم به لیگ برتر فوتسال نوجوانان ايران صعود كرد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال انصار استان قم موفق به كسب مجوز صعود به رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال رده سني نوجوانان باشگاه‌هاي كشور شد.
انصار قم به لیگ برتر فوتسال نوجوانان ايران صعود كرد
انصار قم به لیگ برتر فوتسال نوجوانان ايران صعود كرد
به گزارش قم نیوز، نماینده فوتسال استان قم در رقابت با حریفان حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور نمایش و عملکرد بسیار خوبی داشت و با درخشش بازیکنان نخبه و مستعد خود سرانجام به لیگ برتر صعود کرد.

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان باشگاه‌های ایران در حالی به انجام رسید که تیم انصار نماینده موفق قم در این رقابت‌ها بود، رقابت‌هایی که طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال در دو گروه و به میزبانی استان‌های اصفهان و گیلان به انجام رسید و صعود کننده‌های خود را شناخت.

در گروه نخست این رقابت‌ها که در اصفهان به انجام می‌رسد، تیم‌های فوتسال فراز شاهین اصفهان، کویر ابرکوه یزد، مقاومت ایلام، کمیل کریمان کرمان، کلاسیک خرم‌آباد، بام‌گستر دلیجان و گیتی‌پسند اصفهان برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی به رقابت پرداختند.

اما نماینده فوتسال قم یعنی تیم‌ انصار در گروه دوم مقدماتی حضور داشت و بازی‌های این گروه به میزبانی هیأت‌‌‌‌‌ گیلان در حالی برگزار شد که نماینده قم باید با تیم‌های ماهان منجیل رودبار، گیتی‌پسند مهد، پرشین‌پارس مشهد، مس سونگون ورزقان و مقاومت البرز رقابت کرد.

در این گروه داوود سیاح نماینده فدراسیون بود و نماینده فوتسال قم در حالی به مصاف حریفان رفت که داوران این گروه محسن سبزواری، علیرضا حسن‌زاده، امیرحسین پندده، دانیال منصوری، کامران امیری، کامبیز امیری، پیمان باغینی، امیررضا انجم‌شجاع و اسماعیل دولت‌یاری بودند و فرهاد حسینیان بازی‌های این گروه را نظارت کرد.

تیم انصار قم در آغاز این رقابت‌ها شروعی طوفانی داشت و در بازی نخست خود با نتیجه ۶ بر صفر تیم فرش‌آراء مشهد را شکست داد، ضمن اینکه دومین برد نوجوانان فوتسالیست تیم انصار قم در مقابل تیم پرشین‌پارس خراسان‌رضوی بود که با نتیجه سه بر یک رقم خورد.

تیم فوتسال نوجوانان انصار قم در بازی سوم خود از لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان ایران در سال 1396 برابر منجیل گیلان با نتیجه پنج بر دو به برتری رسید تا با تداوم اقتدار خود در این رقابت‌ها، صعود به مرحله پایانی مسابقات و لیگ برتر نوجوانان کشور را نیز قطعی کند، ضمن اینکه بعد از انصار، تیم گیتی‌پسند مشهد نیز به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول نوجوانان صعود کرد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgz39n.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما