پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 26630

ایثار قم در گام نخست از سد هیئت زنجان گذشت

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین دیدار خود از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل هیئت زنجان پیروز شد.
ایثار قم در گام نخست از سد هیئت زنجان گذشت
به گزارش قم نیوز، ایثار قم در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را با پیروزی برابر تیم بسکتبال با ویلچر هیئت زنجان آغاز کرد که به عنوان مدافع عنوان نایب قهرمانی ۲ فصل گذشته مسابقات لیگ برتر شناخته می‌شود.

به دست آوردن نتیجه برابر تیم بسکتبال با ویلچر هیئت زنجان موجب شد تا نماینده بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین استان قم نخستین گام از چهارمین حضور متوالی خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور را با پیروزی بردارد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور برابر تیم هیئت زنجان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و در به ثمر رساندن موقعیت‌های گل خود دقت عمل خوبی داشت تا این بازی را با نتیجه بسیار خوبی پشت سر بگذارد.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته رقابت‌های بسکتبال با ویلچر سوپر لیگ قهرمانی باشگاه‌های کشور در گروه‌های مقدماتی با شرکت ۸ تیم برگزار می‌شود و دیدارهای گروه اول، مرحله نخست خود را به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر پگاه فارس سپری خواهد کرد در حالی‌که هر تیم سه بازی انجام می‌دهد.

براساس برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، هیئت زنجان، شهرداری آمل و پگاه فارس چهار تیم حاضر در گروه اول مقدماتی بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور هستند.

در شرایطی که با پایان بازی‌های این گروه هر چهار تیم راهی مرحله پلی آف خواهند شد، تیم‌های شرکت‌کننده به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و سعی می‌کنند با کسب بهترین جایگاه در مرحله مقدماتی کار آسان‌تری در مرحله پلی‌آف داشته باشند.

بازی حساس تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیئت زنجان در مرحله نخست گروهی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در حالی برگزار شد که علاقمندان زیادی از آن دیدن کردند و در نهایت بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم با نتیجه نزدیک ۷۵ بر ۶۲ برابر حریف پیروز شدند.

پیروزی ایثار قم در نخستین بازی این فصل در حالی رقم خورد که این دو تیم در دیدارهای آتی به ترتیب با تیم‌های بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل و پگاه فارس مسابقه می‌دهند و بدین ترتیب بازی‌های مرحله نخست با انجام سه بازی برای هر تیم به پایان خواهد رسید.

بازی‌های تیم حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به ترتیب در چهار مرحله به میزبانی شهرهای شیراز، آمل، قم و زنجان به انجام خواهد رسید در حالی‌که در گروه دوم نیز چهار تیم به همین شکل با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgz39x.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما