يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 29600
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

آموزش و پرورش قم برای تحقق شعار «همدلی و همزبانی دولت و ملت» تلاش کند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در بازدید از آموزش و پرورش قم، ‌ نقش ویژه این اداره کل در تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت را مورد تاکید قرار داد.
آموزش و پرورش قم برای تحقق شعار «همدلی و همزبانی دولت و ملت» تلاش کند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش پیش از ظهر امروز در بازدید از اداره کل آموزش و پرورش استان قم ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مدیران و پرسنل این اداره کل، از خدمات ایشان در اسکان مسافران نوروزی قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه اولویت اسکان در استان قم با بخش خصوصی است، اظهار داشت: ستاد اسکان نوروزی نیز در کنار هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها نقش مهمی در میزبانی مسافران و زائران کریمه اهل بیت (س) ایفا می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: جامعه بزرگ و فرهنگ ساز آموزش و پرورش نقش موثری در توسعه رابطه دولت با مردم و تبلور این شعار ایفا می‌کند.

صالحی منش همچنین اجرای طرح تکریم والدین توسط آموزش و پرورش را در احیای این فرهنگ اسلامی بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و دینی قم، امسال شاهد صمیمیت بیش از پیش بین والدین و دانش آموزان در جامعه ایرانی باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgz39x.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما