يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46890
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

مدیریت پروژه‌های عمرانی شهر با نگاه علمی و تخصصی/فعالیت‌های شهرداری نمونه خدمات کل مجموعه استان است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: با مدیریت خوب شهری و با تجربه بالای علمی و تخصصی همراه با نگاه علمی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر برطرف شده و شاهد افتتاح آنها هستیم.
مدیریت پروژه‌های عمرانی شهر با نگاه علمی و تخصصی/فعالیت‌های شهرداری نمونه خدمات کل مجموعه استان است
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی ظهر امروز در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه در سایه همدلی، هماهنگی و نگاه فراجناحی می‌توان اقدامات مختلف را پیش برد اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبارات با همراهی و مدیریت خوب، بهره‌وری منابع را خواهیم داشت.

وی تکمیل پروژه‌های عمرانی را نمونه همدلی و همراهی مدیران شهری و استانی دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت و اتمام پروژه‌های نیمه کاره مشکل‌تر از اجرای پروژه‌های جدید بود و به همین خاطر با هم‌افزایی و همراهی مناسب این پروژه‌ها نیز پیگیری و تکمیل شد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه در سال گذشته توفیقات خوبی در استان به دست آمد بیان کرد: همین روحیه که در سال گذشته در استان جاری بود باید امسال نیز برقرار باشد تا بتوانیم مشکلات استان را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

وی اذعان کرد: خدا را شاکریم که با مدیریت خوب شهری و با تجربه بالای علمی و تخصصی با نگاه علمی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر برطرف شده و شاهد افتتاح آنها هستیم.

صادقی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شهرداری تصریح کرد: ما در کنار شهرداری هستیم و کار شهرداری نمونه خدمات کل مجموعه‌های استان است، اگر افتخاری به دست می‌آید برای همه است و اگر مشکلی نیز به وجود آید همه درگیر آن خواهند بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgz79t.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما