سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 45800
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

سرمايه‌گذاري ۷۵ ميليارد ريال در بوستان غدير

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري از انجام قرارداد مشاركتي در احداث مجتمع خدماتي تفريحي بوستان غدير خبر داد.
سرمايه‌گذاري ۷۵ ميليارد ريال در بوستان غدير
به گزارش قم نیوز،  محمدرضا معرفت با اشاره به طرح مصوب مجموعه بين‌ راهي بوستان غدير، اظهار كرد: لايحه قرارداد مشاركت در احداث مجتمع خدماتي تفريحي بوستان غدير از سوي شوراي اسلامي شهر قم در تاريخ آبان ماه ۹۵ تصويب و ابلاغ شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري خاطرنشان كرد: اين قرارداد مشاركتي در راستاي احداث مجتمع خدماتي تفريحي در زميني به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با زيربناي تقريبي ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با حجم سرمايه‌گذاري ۷۵ ميليارد ريال در بوستان غدير اجرايي شده است.

معرفت با بيان اينكه در حال حاضر مراحل تهيه نقشه‌هاي اجرايي و تأمين زيرساخت‌ها در حال انجام است، گفت: دوره مشاركتي ۱۵ ساله است كه در اختيار سرمايه‌گذار قرار داده مي‌شود و اجاره‌اي به ازاي آن دريافت مي‌شود و پس از مدت ذكر شده به شهرداري واگذار مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: طرح‌هاي اين مجتمع در حال آماده شدن است، به محض اينكه طرح‌ها از سوي شهرداري مصوب شود، براي عمليات احداث مي‌رود، مدت زمان دو سال براي تكميل آن نياز است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري عنوان كرد: اين مجتمع داراي فضاي رستوراني، تجاري و تالارهاي اجتماع است، بوستان غدير داراي بخش‌هاي مختلفي است كه در هر يك از بخش‌ها جذب سرمايه‌گذار صورت مي‌گيرد.

معرفت يادآور شد: رستوران ماهي‌هاي دريايي، شهربازي روباز و رستوران هوايي از جمله بخش‌هايي است كه به تدريج در آنها سرمايه‌گذاري انجام مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgz79t.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما