سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 29880
منبع : روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم
با برگزاری تجمع:

کودکان قرآنی قنوات با کودکان یمن ابراز همدردی کردند

قم نيوز : قم‌نیوز: جمعی از کودکان قرآنی شهر قنوات با محکومیت جنایات آل سعود در یمن، حمایت خود را از کودکان مظلوم یمن اعلام کردند.
کودکان قرآنی قنوات با کودکان یمن ابراز همدردی کردند
به گزارش قم نیوز، جمعی از کودکان موسسه قرآنی شهر قنوات همزمان با طلاب و مردم کشور و استان قم حمایت و همدردی خود را از کودکان مظلوم یمن اعلام کردند.

در این تجمع که در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی قنوات برگزار شد تعداد زیادی از کودکان کلاس‌های قرآنی با در دست داشتن تراکت‌هایی با موضوع بیزاری از آل سعود و همدردی با کودکان یمن، اعتراض و انزجار خود را از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات وحشیانه دشمنان اسلام اعلام کردند.

کودکان قرآنی قنوات همچنین در محکومیت جنایات آل سعود و هم‌پیمانان آنها شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند.

این مراسم با سخنان یکی از مربیان قرآنی پیرامون وقایع اخیر به پایان رسید و کودکان حاضر در این مراسم با شعارهای خود همگان را به حمایت از کودکان مظلوم یمن فراخواندند.

حجت‌الاسلام سیدحسین سجادی‌تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات نیز در حاشیه این تجمع اظهار کرد: همه‌گیرشدن اعلام حمایت از مردم یمن و انزجار از جنایات آل سعود و هم‌پیمانان آنها بهترین کاری است که می‌توان برای مردم یمن انجام داد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcgz79x.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما