يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 11500
جلالی:

بیش از 1100 خانواده روستایی از مسکن طرح هادی بهره‌مند می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از بهره مندی بیش از هزار و 170خانواده روستایی از مسکن طرح هادی به اعتبار هشت میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد.
بیش از 1100 خانواده روستایی از مسکن طرح هادی بهره‌مند می‌شوند
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی در نشست مطبوعاتی به معرفی نحوه فعالیت کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجرپرداخت و اظهار داشت: هفت طرح مسکن به اعتبارهشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ویژه روستائیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قم در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: از ۴۰ واحد مسکن روستایی دیگر نیز در ایام دهه فجر به اعتبار ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بهره برداری می شود که اعتبار آن درسفر مقام معظم رهبری تامین شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: یک مدرسه توسط خیر مدرسه ساز و با حضور خیرین استان در بلوار جمهوری روز ۱۵ بهمن ماه کلنگ زنی می شود.

وی بیان داشت: کمک هزینه جهیزیه به ۳۰۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد قم با اعتبار چهارمیلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ایام دهه فجر اعطا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم عنوان کرد: توزیع سبد کالا به سه هزار و ۲۰۰ خانواده روستایی تحت حمایت کمیته امداد تا سقف ۱۱۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر انجام می شود.

وی اضافه کرد : بیش از ۱۰۰ خانواده روستایی نیازمند در روستاهای استان شناسایی شده اند که آن ها نیز از این سبد کالا بهره مند می شوند.

جلالی ادامه داد: تمام اعتبارات این کار با کمک های مردمی تامین شده است.

تجلیل از دانشجویان برتر فراخوان مقاله سبک زندگی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم ابرازداشت: دانشجویان برتر تحت پوشش کمیته امداد که بهترین مقاله سبک زندگی را ارائه داده اند ، طی همایشی تجلیل می شوند.

وی تصریح کرد: بازدید از مراکز نگهداری معلولین و خانواده های شهدا و تجلیل از خانواده های شهدای خیر از دیگر برنامه های مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) قم در ایام دهه فجراست.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgzn9q.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما