سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 25550

ملت ایران روز قدس یکپارچه علیه اسرائیل بخروشد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان تاکید کرد: ملت مسلمان ایران باید در راهپیمایی روز قدس یکپارچه علیه اسرائیل بخروشد و آن را محکوم کند.
ملت ایران روز قدس یکپارچه علیه اسرائیل بخروشد
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی جعفر سبحانی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه درس تفسیر خود در گفتگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن حوادث غزه اضافه کرد: همه باید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که امام خمینی(ره) آن را تعیین کرده‌اند در راهپیمایی حاضر شوند و علیه اسرائیل بخروشند و شعار دهند.

وی با اشاره به اهمیت بیت المقدس اظهار داشت: مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و محل عروج پیامبر(ص) است و از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین مسلمانان باید با چنگ و دندان آن را از اشغالگران پس بگیرند.

این مفسر قران کریم حضور در راهپیمایی و دادن شعار و محکوم کردن جنایات اسرائیل و استکبار جهانی را خواستار شد و اضافه کرد: بیت المقدس باید همیشه در اختیار مسلمین باشد اما عده‌ای از جای دیگر آمده و آن را اشغال کرده اند.

وی ادامه داد: قدس شریف از طرف عده‌ای نژاد پرست اشغال شده و حق مسلمانان را غصب کرده‌اند بنابراین اتحاد و همدلی در محکوم کردن اسرائیل برای بازپس گیری این مکان مقدس ضروری است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgzn9x.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما