پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 52460
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد

اجرای پروژه های بهسازی بافت فرسوده با پشتوانه زمین‌های پردیسان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: در توسعه پردیسان 48 هکتار زمین برای بافت فرسوده قم در نظر گرفته شد و باید پروژه‌ها را در بافت فرسوده شهر با پشتوانه زمین‌های پردیسان انجام دهیم.
اجرای پروژه های بهسازی بافت فرسوده با پشتوانه زمین‌های پردیسان
اجرای پروژه های بهسازی بافت فرسوده با پشتوانه زمین‌های پردیسان
به گزارش قم نیوز، علیرضا خاکی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در بافت فرسوده شهر قم اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی اگر به دنبال استفاده از ساختمانی در بافت فرسوده این شهر هستند، به جای احداث ساختمان جدید در بافت فرسوده قم به دنبال بهسازی یک ساختمان  موجود در این بافت باشند.

وی ادامه داد: فضای کار خوبی در بافت فرسوده شهر قم وجود دارد، در توسعه منطقه پردیسان 48 هکتار زمین برای بافت فرسوده شهر قم در نظر گرفته شد و باید پروژه‌ها را در بافت فرسوده شهر قم با پشتوانه زمین‌های منطقه پردیسان انجام بدهیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: زائرین کمتر از ظرفیت قطار برای سفر به شهر قم استفاده می‌کنند، اگر قطار سریع السیر از تهران و اصفهان به شهر قم ایجاد شود، الگوی سفر زائرین به قم تغییر پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید ایستگاه قطار سریع السیر در منطقه مرکزی شهر قم ایجاد شود تا مردم شهرهای دیگر برای سفر به شهر قم با قطار و بدون استفاده از خودروی شخصی رغبت داشته باشند. با وضعیت کنونی حتی اگر 50 هزار پارکینگ جدید در منطقه مرکزی شهر قم ایجاد کنیم، باز هم جوابگوی نیاز زائرین در مناسبت‌ها نیستیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzt9n.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما