يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 28430
مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم:

آیین اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر استانی کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن دعوت از هنردوستان برای تماشای نمایش‌های جشنواره تئاتر کریمه اهل بیت (س) گفت: این جشنواره سه شنبه 30 دی ماه در تالار شهید آوینی قم به کار خود پایان خواهد داد.
آیین اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر استانی کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، اصغر نوبخت در گفت‌و‌گو با فارس در قم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر استانی کریمه اهل بیت (س) در قم اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان این جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، 17 اثر صحنه‌ای و 6 اثر خیابانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
 
وی با بیان اینکه متون ارسالی توسط آقایان علی فرحناک، رضا ابوذر و رضا آزاد خوانش شد اضافه کرد: سپس نمایش‌ها توسط هیئت بازبینی آقایان علی فرحناک، محمد حسینی و اصغر نوبخت بازبینی شد و در نهایت تعداد شش نمایش صحنه‌ای و سه نمایش خیابانی انتخاب شد.
 
مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اجرای نمایش‌های منتخب از تاریخ 27 تا 29 دی در قم خبر داد و افزود: این نمایش‌ها در ساعات 16، 17 و 18 در سانس‌های مختلف در سالن بعثت و فرهنگسرای جوان در حال اجرا است که توسط هیئت داوران آقایان اصغر نوبخت، رضا ابوذر و علی فرحناک داوری خواهد شد.
 
نوبخت ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور در محل اجرای نمایش‌های ذکر شده می‌توانند با شماره تلفن 09365782703 تماس بگیرند.
 
وی با بیان اینکه نمایش‌های برتر طی مراسمی در قم تجلیل خواهند شد عنوان کرد: آیین اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر استانی کریمه اهل بیت (س) سه‌شنبه 30 دی ماه ساعت 18 با حضور هنرمندان، مسئولین و میهمانان ویژه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgzt9x.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما