پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 29420
مدیرکل جهاد کشاورزی قم:

۵۰ درصد سهم میوه نوروزی وارد قم شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل جهاد کشاورزی قم از ورود بیش از ۵۰درصد میوه شب عید به این استان خبر داد و گفت: پس از تعیین زمان از سوی شورای تنظیم بازار، میوه نوروزی عرضه می‌شود.
۵۰ درصد سهم میوه نوروزی وارد قم شد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا طلایی بااشاره به فراهم بودن میوه و مرغ ویژه نوروز مردم استان اظهار داشت: بر اساس سهمیه بندی دولتی سهم استان قم ۱۳۰۰تن پرتغال و ۳۰۰ تن سیب است که در حال حاضر نیز بیش از ۵۰ درصد این میزان در سردخانه‌های استان موجود است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم بااشاره به میزان سهمیه مرغ ویژه ایام نوروز در قم افزود: ۱۸۰۰ تن مرغ ویژه توزیع نوروزی سهمیه استان قم بوده‌است و درحال حاضر نیز با روند کاهش قیمت مرغ مواجه هستیم.

وی بااشاره به زمان عرضه میوه شب عید در استان قم تصریح کرد: در حال حاضر شرایط عرضه فراهم است، غرفه‌ها نیز دایر شده و ما منتظر نظر شورای تنظیم بازار برای عرضه میوه نوروزی هستیم.

طلایی با اشاره به قیمت میوه ویژه تنظیم بازار در قم بیان کرد: قیمت هرکیلو پرتغال ۲۹۰۰ و قیمت هر کیلو سیب نیز ۲۷۰۰تومان مصوب شده است و پس از نظر شورای تنظیم بازار میوه‌های نوروزی با همین قیمت در استان قم عرضه می‌شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم بااشاره به قیمت مرغ مصوب ویژه تنظیم بازار نوروزی گفت: درحال حاضر قیمت مرغ کاهش یافته است و مرغ در سردخانه به قیمت هر کیلو۵۱۰۰ تومان عرضه می‌شود، در نمایشگاه به قیمت هر کیلو ۵۳۰۰ تومان و در بازار نیز هر کیلو به قیمت ۵۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

انهتای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgzt9x.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما