شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 34730
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم تاکید کرد

الزام تمام سازمان‌ها و ادارات در تحقق دولت الکترونیک

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم با تاکید بر اهمیت تحقق دولت الکترونیک گفت: باید تمام مدیران ارشد دستگاه‌ها برای تحقق این مهم تلاش کنند.
الزام تمام سازمان‌ها و ادارات در تحقق دولت الکترونیک
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه تحول اداری و دولت الکترونیک که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اهمیت تحقق دولت الکترونیک افزود: تحقق این مهم در سالم‌سازی و کوتاه کردن مسیر خدمات‌دهی اهمیت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه پیش‌فرض تحقق دولت الکترونیک خود مدیران هستند اظهار کرد: تحقق دولت الکترونیک ابعاد گسترده اقتصادی و اجتماعی را در بر دارد و رضایت مردم و کاهش بسیار زیاد هزینه‌های کشور را سبب می‌شود.

استاندار قم تغییر نگرش در مدیران ارشد استانی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مدیران ارشد تمام دستگاه‌ها باید این دیدگاه را پیدا کرده و انگیزه را در خود تقویت کنند تا این امر به وقوع بپیوندد.

صادقی با ابراز اینکه هر تغییری با مقاومت همراه است تاکید کرد: باید با آموزش، مطالعات، برنامه‌ریزی و استفاده از مشوق‌ها برای پیاده‌سازی این مهم تلاش کرد.

وی ضرورت تحقق دولت الکترونیک را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: اصلاح فرایندها کاهش تماس را در پی دارد که باید با اطمینان‌بخشی و آگاه‌سازی مدیران زمینه را برای پذیرش تغییرات جدید در آنها فراهم کرد.

استاندار قم فعالیت‌های انجام شده در زمینه تحقق این مهم را مورد اشاره قرار داد و ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته یادآور شد: تلاش‌ها باید بیشتر شود تا زمینه تحقق صد در صدی این موضوع فراهم شود.

صادقی با بیان اینکه مفاهیم تئوری این موضوع کامل است گفت: اگر مدافع یک نظام سالم اداری در تمام ابعاد هستیم باید برای تحقق دولت الکترونیک تلاش کنیم و همه چیز به شما مدیران برمی‌گردد.

وی اصلی‌ترین موضوع برای تحقق این مهم را در تغییر نگرش دانست و بیان کرد: هر سازمانی که در این زمینه اقدام مناسبی داشته باشد مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

استاندار قم گفت: حرکت کردن در یک مسیر برای مدت طولانی مطلوب نیست و باید این الزام در تحقق دولت الکترونیک به طور جدی پیگیری شود.

صادقی یادآور شد: همچنان که در بسیاری از موارد پیشقدم بوده‌ایم در این مورد نیز به صورت شاخص و الگو برای سایر استان‌های کشور عمل کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgzu9w.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما