شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 26720

تراکتورسازی حریف ساده‌ای برای صبا نیست

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه این تیم در لیگ بر‌تر فوتبال، حریف ساده‌ای در پیش ندارد گفت: صبا در بازی با تراکتورسازی، نیم نگاهی به کسب پیروزی دارد.
تراکتورسازی حریف ساده‌ای برای صبا نیست
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ابراهیمی درباره دیدار تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: با توجه به نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر به دست آورده‌ایم با روحیه خوبی به تبریز می‌رویم و نسبت به کسب یک نتیجه خوب در تبریز خوشبین هستم.

وی گفت: دیدار برابر تراکتورسازی آن هم در تبریز مسابقه سختی است اما به هر حال ما هم صبا هستیم و بدون شکست به تبریز می‌رویم و تصمیم داریم با دست پر به قم بازگردیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم افزود: کسب یک امتیاز از بازی با تراکتورسازی برای صبا ارزشمند و خوشحال کننده است اما نیم نگاهی نیز به کسب پیروزی و ۳ امتیاز داریم و در این صورت می‌توانیم تیم را به رده‌های بالا‌تر جدول برسانیم.

ابراهیمی بیان کرد: برخی می‌گویند که صبا در ۴ بازی نخست خود حریف سختی نداشته اما واقعیت این است که لیگ بر‌تر فوتبال، حریف ساده‌ای ندارد و همه تیم‌های حاضر با تمام قوا به میدان آمده‌اند و نمی‌توان تیمی را خیلی ضعیف یا خیلی قوی دانست.

وی عنوان کرد: در بازی تراکتورسازی دست و پا بسته نیستیم و چنان که در بازی‌های قبل نمایشی هجومی داشتیم، در بازی با تراکتورسازی نیز با ارائه یک بازی منطقی ابتدا به دنبال حفظ دروازه خودی و سپس گلزنی هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبا به تدریج در حال رسیدن به شرایط آمادگی است البته هنوز هم به هماهنگی بیشتر نیاز داریم زیرا تیمی هستیم که در نقل و انتقالات پیش فصل تغییرات زیادی داشته‌ایم و فکر می‌کنم حتی در هفته‌های آینده هم می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgzu9x.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما