سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 29790
مدیر مدرسه علمیه بقیه الله:

طلاب مدرسه بقیه الله قم در مدت ۶ سال حافظ کل قرآن کریم می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مدرسه علمیه بقیه الله با بیان این که طلاب این مدرسه به حفظ قرآن می‌پردازند، گفت: غیر از دروس اصلی حوزه طلاب مدرسه به حفظ قرآن کریم در مدت ۶ سال به حفظ کل قرآن می‌پردازند.
طلاب مدرسه بقیه الله قم در مدت ۶ سال حافظ کل قرآن کریم می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محسن عرب‌پور با اشاره به فعالیت‌های مدرسه علمیه بقیه الله اظهارداشت: مدرسه علمیه بقیه الله تحت اشراف آیت ناصری است که توسط پسر ایشان به فعالیت می‌پردازد و از مهرماه سال ۹۳ کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

مدیرمدرسه علمیه بقیه الله افزود: این مدرسه دارای ۲۷ طلبه در پایه اول است که ما آن‌ها را از مقطع سیکل جذب کردیم که در حال حاضر مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

عرب‌پور با اشاره به برنامه‌های این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جدید بیان کرد: ما در سال تحصیلی جدید ۳۰ نفر پذیرش جدید انجام می‌دهیم و همانند بقیه مدارس علمیه اعلام ظرفیت می‌کنیم و نسبت به جذب طلاب مورد نظرمان اقدام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌ای که ما در مدرسه علمیه بقیه الله داریم این است که هر سال یک پایه اضافه کنیم و در ‌‌نهایت شش پایه حوزوی را تکمیل کنیم تا طلاب در ۶ پایه حوزوی دروس خود را دنبال کنند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله تصریح کرد: طلاب این مدرسه که در پایه اول مشغول به تحصیل هستند دروس مقدماتی حوزه که شامل صرف، نحو، احکام، عقائد و اخلاق است را فرا می‌گیرند و در کنار این درس‌ها نیز به حفظ قرآن کریم می‌پردازند.

عرب‌پور با بیان این که طلاب این مدرسه به حفظ قرآن می‌پردازند، گفت: غیر از دروس اصلی حوزه طلاب مدرسه به حفظ قرآن کریم در مدت ۶ سال به حفظ کل قرآن می‌پردازند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgzu9x.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما