جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 38330
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت کشتی استان قم خبر داد

اعزام فرنگی‌کاران قم به جشنواره بزرگ کشتی ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت کشتی استان قم از اعزام نخبه‌های کشتی قم به جشنواره بزرگ کشتی فرنگی ایران و رقابت با برترین‌های کشور خبر داد.
اعزام فرنگی‌کاران قم به جشنواره بزرگ کشتی ایران
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: برای حضور موفق در جشنواره بزرگ کشتی فرنگی ایران بهترین‌‌های این رشته را با نظر کادر فنی تیم کشتی فرنگی قم انتخاب کرده‌ایم و این تیم در اوزان مختلف برای کسب مدال برابر حریفان به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه جشنواره بزرگ کشتی ایران در رشته فرنگی و با حضور استعدادهای رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: فدراسیون کشتی میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت کشتی استان خوزستان واگذار کرده و این رقابت‌ها از امروز در اوزان مختلف آغاز می‌شود.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم راهی خوزستان شده، ابراز کرد: هیأت کشتی استان خوزستان این دوره از مسابقات را در شهر اندیمشک میزبانی می‌کند و فرنگی‌کاران شرکت کننده در 10 وزن برای کسب مدال‌های این جام به روی تشک می‌روند.

وی اضافه کرد: جشنواره بزرگ کشتی فرنگی نوجوانان ایران با عنوان جام مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در شهرستان اندیمشک برگزار می‌‌شود و 12 تیم از استان‌های شاخص، برتر و صاحب عنوان کشتی‌فرنگی ایران به همراه چهار تیم از خوزستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حلوایی با بیان اینکه مسابقات این جام از امروز آغاز می‌شود و رقابت کشتی‌گیران شرکت‌کننده به مدت دو روز به طول خواهد انجامید، بیان کرد: این پیکارها در حالی ویژه رده سنی نوجوانان به انجام خواهد رسید که تیمی متشکل از نخبه‌های کشتی قم نیز در آن مدعی کسب بیشترین مدال است.

وی یادآور شد: رقابت‌ کشتی‌گیران حاضر در این جام برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان 42، 46 ، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم برگزار می‌شود، ضمن اینکه برای کشتی‌گیران شرکت کننده یک کیلوگرم ارفاق وزنی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس هیأت کشتی استان قم تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات ویژه رده سنی نوجوانان به انجام می‌رسد، بنابراین کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1380 مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند و امکان رقابت برای کسب مدال را دارند.

وی با اشاره به رقبای کشتی‌گیران قم در این دوره از پیکارها، بیان کرد: فرنگی‌کاران مستعد و آینده‌دار قم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این جام و قرار گرفتن روی سکوهای اول تا سوم باید با حریفانی از استان‌های ایلام، تهران، خراسان، همدان، لرستان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، کردستان، گیلان، فارس، مازندران و شهرستان اندیمشک به رقابت بپردازند.

حلوایی با بیان اینکه تیم قم از جمله مدعیان کسب عنوان قهرمانی بخش تیمی و مدال‌های بخش انفرادی این جام است، در پایان خاطرنشان کرد: تیم کشتی فرنگی قم به عنوان یکی از قطب‌های کشتی فرنگی کشورمان با ترکیبی کامل پا به این دوره از مسابقات گذاشته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgzw9w.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما