دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 37340
معاون شهردار قم خبر داد

اهدای ۳۰۰۰۰ اصله نهال به شهروندان قمی در هفته درختکاری/اجرای طرح توسعه فضای سبز شهری

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم با اشاره به اینکه در طول ۳ روز بیش از ۳۰ هزار اصله درخت به مردم اهدا شده از اجرای طرح توسعه فضای سبز شهری قم خبر داد.
اهدای ۳۰۰۰۰ اصله نهال به شهروندان قمی در هفته درختکاری/اجرای طرح توسعه فضای سبز شهری
به گزارش قم نیوز، سید امیر سامع ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته درختکاری و آغاز عملیات اجرایی توسعه ۱۸۵ هکتاری فضای سبز جنگلی قم، با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در هفته درختکاری اظهار داشت: یکی از این اقدامات اهدای نهال به مدارس و شهروندان قم بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به ایجاد ایستگاه‌های اهدای نهال در ایستگاه‌های بازیافت شهری و مناطق شهرداری قم افزود: در این ایستگاه‌ها به ازای تحویل پسماند به مردم نهال درخت اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم استقبال خوبی از برنامه‌های هفته درختکاری در قم داشتند، خاطر‌نشان کرد: در طول ۳‌روز بیش از ۳۰ هزار اصله درخت به مردم اهدا شده که نشان‌دهنده استقبال پرشور مردم از این طرح است.

سامع با بیان اینکه همزمان با اهدای نهال به مردم آموزش کاشت درختان هم داده می‌شود افزود: ساماندهی باغچه‌های شهری قم در ماه‌های اخیر از دیگر اقدامات شهرداری است که به همین منظور ۷۰‌هزار اصله درخت در باغچه‌های سطح مناطق و معابر شهر کاشته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه عملیات اجرایی توسعه ۱۸۵‌هکتاری فضای سبز جنگلی شهر قم آغاز شده است تصریح کرد: درخت عنصر مقدسی در فضای شهری است که برای حفظ حرمت آن برنامه‌هایی در شهرداری قم در نظر داریم.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز شهری در قم از مواردی است که شهردار قم درباره آن برنامه و همکاری خوبی دارد گفت: شهرداری تاکنون از همه برنامه‌هایی که در این رابطه بوده استقبال و پشتیبانی کرده است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcgzw9w.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما