چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 22300

پیروزان قم در اندیشه پنجمین پیروزی متوالی است

قم نيوز : قم نیوز:تیم فوتبال پیروزان قم در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال قم در اندیشه پنجمین پیروزی متوالی و تداوم رکورد ۱۰۰ درصدی پیروزی‌های خود است.
پیروزان قم در اندیشه پنجمین پیروزی متوالی است
به گزارش قم نیوز، پنجمین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های قم امروز با برگزاری یک مسابقه دیگر ادامه می‌یابد و تیم فوتبال پیروزان قم صدرنشین این مسابقات به مصاف آریا می‌رود.

این مسابقه می‌تواند به نوعی مهم‌ترین بازی هفته پنجم لیگ باشد زیرا در یک سوی میدان پیروزان صدرنشین مقتدر لیگ قرار گرفته و در سوی دیگر آریا حضور دارد که برای حضور در جمع مدعیان محتاج کسب ۳ امتیاز است و از تیم‌های توانمند لیگ محسوب می‌شود.

تیم فوتبال پیروزان در هر ۴ مسابقه گذشته خود پیروز شد و مهم‌ترین برد خود را هفته گذشته برابر تیم جوان و با انگیزه ایرانجوان به دست آورد و یک بر صفر به برتری رسید.

زردپوشان پیروزان اگر بتوانند در مسابقه امروز برنده از میدان خارج شوند ضمن حفظ رکورد ۱۰۰ درصدی پیروزی‌های خود به تنهایی در صدر جدول قرار می‌گیرند و گامی بلند در راه صعود به لیگ بر‌تر ۹۳ برمی دارند.

آن‌ها از سال تاسیس خود در سال ۱۳۹۰ همیشه در دسته اول حضور داشته‌اند اما به نظر می‌رسد در مسابقات امسال فرصت صعود به لیگ بر‌تر از هر زمان دیگری برای آن‌ها مهیا‌تر است.

تیم فوتبال آریا نیز که هنوز برای صعود به لیگ بر‌تر امیدوار است یک بازی کمتر از پیروزان انجام داده و با ۲ پیروزی و یک شکست امیدوار به روزهای آینده است چنان که کسب پیروزی آن‌ها بر پیروزان، موقعیت بقیه مدعیان صعود را متزلزل کرده و آریا را به عنوان مدعی جدید صعود معرفی می‌کند.

دیدار تیم‌های آریا و پیروزان از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم امروز در ورزشگاه تختی انجام می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgzw9x.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما