پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 50200
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مشاور فرمانده کل سپاه:

ولایت فقیه در واقع حیات، جان و روح نظام است

تضعیف سپاه، بقاء انقلاب را به خطر می اندازد
قم نيوز : قم نیوز: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نقش ولایت فقیه و رهبری در واقع حیات، جان و روح نظام است، لذا معاندین و دشمنان به این جایگاه حمله می کنند و چون سپاه هم یک جریان ولایت مدار است و بیشترین نقش را در حفظ ولایت و نظام ایفا کرده است، دشمنان به آن هجمه و حمله می کنند.
ولایت فقیه در واقع حیات، جان و روح نظام است/ تضعیف سپاه، بقاء انقلاب را به خطر می اندازد
ولایت فقیه در واقع حیات، جان و روح نظام است/ تضعیف سپاه، بقاء انقلاب را به خطر می اندازد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی، با اشاره به نقش تاثیرگذار سپاه در نظام جمهوری اسلامی گفت:  برکات سپاه پاسداران انقلابی اسلامی منحصر به داخل کشور نیست و امروز تربیت و آموزش نیروهای انقلابی و حزب الله یکی از کارکردهای این نهاد ارزشمند است.

وی با اشاره به آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ»، افزود: تشکیل سپاه از تصمیم ها و تدبیرهای حضرت امام خمینی(ره) بود و اگر این تدبیر نبود و سپاه تشکیل نشده بود، قطعا آسیب های زیادی به انقلاب وارد می شد و شاید بقاء انقلاب به خطر می افتاد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هر نهاد و عاملی که اثر گذارتر و نقش آفرین تر باشد دشمن نسبت به آن حساس تر است و مقام معظم رهبری بالاترین و اثرگذارترین جایگاه را دارد و نقش ولایت فقیه و رهبری در واقع حیات، جان و روح نظام است، لذا معاندین و دشمنان خیلی به این جایگاه حمله می کنند و چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم یک جریان ولایت مدار است و تاکنون هم بیشترین نقش را در حفظ ولایت و نظام ایفا کرده است، ضد انقلاب و دشمنان به آن هجمه و حمله وارد می کنند و هر روز به نحوی در تضعیف سپاه می کوشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان داشت: شاخصه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که این نهاد را از دیگر سازمان ها و نهادها متمایز می کند و موجب می شود تا این نهان نمونه بی نظیری در دنیا محسوب گردد، ایمان به خدا، تعهد به اسلام، پایبندی به ولایت فقیه و روشن بودن جایگاه شهادت اس ، یعنی دنیا را راحت برای آخرت معامله می کنند.

وی افزود: ضد انقلاب و معاندین اسلام و نظام همیشه در جهت براندازی و ساقط کردن انقلاب قدم برداشته اند، اما سپاه و بسیج مقابل آن ها محکم ایستاده اند و باعث شده که دشمنان به این مجموعه بسیار هجمه و حمله وارد کنند، چرا که سپاه همیشه سر بزنگاه ها وارد عمل شده و از انقلاب حراست می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: سپاه پاسداران از جمله نهادهای مقدس و تاثیرگذار نظام است که در طول انقلاب، همواره پشتیبان دستاوردهای انقلاب بوده و نام پاسداران شهید در دوران پس از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از امنیت و دفاع از حرم های اهل بیت(ع) می درخشد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به اقتدار و عظمت و شکوه سپاه بیفزاید و به کوری چشم دشمنان نظام روز به روز این نهاد با ارزش قوی تر و نقش آفرین تر در ابعاد مختلف حاضر و شاهد درخشش آن باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzx9n.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما