سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : 32200
هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم:

صبا در دیدار برابر پدیده کار دشواری در پیش دارد‌

قم نيوز : قم نگار: هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تیمی که تراکتورسازی پر مهره را شکست داده بدون شک تیم قدرتمندی است، گفت: صبا برابر پدیده کار دشواری در پیش دارد.
صبا در دیدار برابر پدیده کار دشواری در پیش دارد‌
به گزارش قم نگار، سامان آقا زمانی اظهار داشت: در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته‌ایم اما این نتایج توان واقعی صبا نیست و صبا به‌تدریج به تیم بهتر و آماده تری تبدیل می‌شود.

وی افزود: در بازی هفته چهارم برابر راه آهن هم مستحق شکست نبودیم و تا حدودی نسبت به راه آهن بازی بهتری انجام دادیم اما بخت و اقبال با ما یار نبود و نتوانستیم از برتری نسبی خود استفاده کنیم.

هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم گفت: از بازی خود در برابر راه آهن رضایت دارم و با توجه به اینکه در بازی‌های قبلی مدت زمان زیادی بازی نکرده بودم، حضورم در تمام مدت بازی در میدان اتفاق مثبتی برای من بود.

آقازمانی بیان کرد: صبا این هفته برابر پدیده کار دشواری در پیش دارد و پدیده در بازی‌های قبلی نشان داده که تیم خوبی را برای این فصل ساخته و پرداخته کرده اما باید در این بازی نتیجه بگیریم و نخستین پیروزی فصل را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: تیمی که تراکتورسازی پر مهره را شکست داده بدون شک تیم قدرتمندی است و این تیم در بازی هفته نخست برابر پرسپولیس هم بازی خوبی ارائه کرد و برای پیروزی بر این تیم باید قدر لحظه‌ها و موقعیت‌ها را بدانیم.

هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبا به زمان نیاز دارد و نباید انظاری که از تیم‌هایی که بدنسازی داشته‌اند از صبا هم داشته باشیم اما شرایط بدین صورت نمی‌ماند و صبا به روزهای خوب خود بازمی گردد.

آقازمانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیروزی بر پدیده وضعیت بهتری در جدول پیدا کنیم و پس از تعطیلات نیز به آمادگی ایده آل برسیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgzx9w.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما