پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46980
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)

مبلغین از جوانان غافل نباشند/ رفتار و عمل روحانی مبلغ باشد

قم نيوز : قم نیوز: در فرهنگ دینی، صله رحم جایگاه با ارزشی دارد، طلبه و مبلغ زیرک می تواند دراین گونه مجالس های خانواده گی و فامیلی و دوستانه پیام های کوتاه دینی ارائه کند.
مبلغین از جوانان غافل نباشند/ رفتار و عمل روحانی مبلغ باشد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی ضمن تبریک ایام عید نوروز گفت: ایام عید بهترین فرصت و زمان برای بعضی برنامه های دینی مانند صله رحم، دید و بازدید، نظافت و حتی مسافرت است.

قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: در فرهنگ دینی، صله رحم جایگاه با ارزشی دارد، طلبه و مبلغ زیرک می تواند دراین گونه مجالس های خانواده گی و فامیلی و دوستانه پیام های کوتاه دینی ارائه کند.

 عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: این فرصت حتی می تواند زمان مناسبی برای تبلیغ درست فرهنگ و توسعه آن و مبارزه به بعضی خرافه ها باشد.

استاد حوزه ابراز داشت: نباید در این موقعیت حساس از قشر جوان که آمادگی برای پذیرش بسیاری از مبانی را دارند غافل شد، طلبه  کارادان در این جور زمانها و مکانها می تواند کارایی خود را بروز و ظهور دهد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: رسالت حوزه های علمیه از زمانها گذشته تبلیغ دین، استفاده از فرصت و ترویج فرهنگ ناب اسلام درمیان نسل جوان و نوجوان بوده است، این رسالت نباید در ابعاد مختلف  اجتماعی، سیاسی، مدیریتی و دیگر مسائل مورد نیاز مورد غفلت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی عنوان کرد: لازم است طلاب و حوزه های شیعه در مقایسه با گذشته نسبت به اوضاع وشرایط فعلی جامعه، سنجیده تر عمل کنند و هوشیار و با بصیرت باشند تا بتوانند بهترین علمکرد را از خود نشان دهند. 

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgzy9t.ak9374prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما