شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 32930
در رقابت ۱۰ تیم حاضر در لیگ برتر

اسکیت‌‌بازان قم به مرحله سوم لیگ برتر اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نگار: اسکیت‌بازان قم در سومین مرحله فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر اسکیت‌هاکی مردان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند.
اسکیت‌‌بازان قم به مرحله سوم لیگ برتر اعزام می‌شوند
به گزارش قم نگار، هر ساله اسکیت‌بازان قم با ترکیبی از بهترین‌های این رشته ورزشی در مسابقات لیگ برتر اسکیت‌هاکی قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند و در سال‌های اخیر چند عضو این تیم به تیم‌ ملی اسکیت‌هاکی نیز دعوت شده‌اند.

رقابت‌های لیگ برتر اسکیت‌هاکی قهرمانی باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی قهرمانی از استان‌های مختلف در چند مرحله برگزار می‌شود و در هر مرحله تیم‌های شرکت کننده دست‌کم سه یا چهار مسابقه انجام می‌دهند تا بدین‌ترتیب بازی‌های لیگ برتر به انجام برسد.

از حضور اسکیت‌هاکی‌بازان قم در مسابقات لیگ برتر اسکیت‌هاکی باشگاه‌های کشور بیش از پنج سال می‌گذرد و این تیم هر ساله با وجود محدودیت‌هایی به ویژه از نظر مالی در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی اسکیت‌ هاکی کشور با حریفان وارد رقابت می‌شود.

بعد از اینکه دیدارهای مرحله نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر اسکیت‌ هاکی باشگاه‌های کشور به انجام رسید، با حضور تیم اسکیت‌ هاکی قم بازی‌های دور دوم لیگ برتر نیز به میزبانی آکادمی اسکیت انقلاب تهران برگزار شد تا تیم‌های مدعی قهرمانی چهره واقعی خود را نشان بدهند.

باز‌ی‌های مرحله دوم از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر اسکیت‌ هاکی قهرمانی باشگاه‌های کشور به میزبانی آکادمی اسکیت انقلاب تهران و با حضور ۹ تیم مدعی در حالی برگزار شد که اسکیت‌هاکی‌بازان قم نتوانستند در مقابل حریفان آنچنان که باید و شاید نتایج خوبی بگیرند.

امسال در مسابقات لیگ برتر اسکیت‌هاکی باشگاه‌های کشور تیم‌های آکادمی اسکیت انقلاب، هیئت اسکیت خراسان‌رضوی، آکادمی اسکیت خرم‌شاد تهران، هیئت اسکیت قم، مهرآریا خمینی‌شهر، سایمان آذربایجان‌شرقی، جوانان انقلاب تهران، هیئت اسکیت همدان، شهدای نزاجا تهران و نیروی زمینی ارتش رقابت می‌کنند.

این مرحله از مسابقات لیگ برتر اسکیت‌ هاکی باشگاه‌های کشور در سه دور برگزار شد و تیم اسکیت‌ هاکی قم در نخستین مسابقه خود مقابل نماینده همدان به میدان رفت و با نتیجه دور از انتظار پنج بر صفر بازنده و بدون کسب امتیاز از زمین خارج شد.

دومین مسابقه اسکیت‌بازان قم برابر تیم آکادمی اسکیت خرمشاد تهران به انجام رسید که در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان رسید، ضمن اینکه تیم اسکیت هیئت خراسان سومین حریف اسکیت‌هاکی قم در این رقابت‌ها بود و در این مسابقه تیم قم با دریافت ۱۱ گل و به ثمر رساندن تنها یک گل شکست خورد.

تنها پیروزی اسکیت‌هاکی‌بازان قم در این مرحله از مسابقات مقابل تیم نزاجا و در مسابقه چهارم به دست آمد، در حالی که نماینده قم در این مسابقه توانست با نتیجه سه بر دو از سد حریف عبور کند، ضمن اینکه بازی پایانی و پنجمین رقابت تیم هیئت اسکیت قم مقابل تیم مهرآریا خمینی‌شهر برگزار شد.

در این مسابقه سهم تیم خمینی‌شهر از مجموع گل‌های رد و بدل شده چهار گل و سهم تیم قم تنها یک گل بود و تیم اسکیت‌هاکی قم چهار بر یک مغلوب حریف خود شد تا در مرحله چهارم رقابت‌های این فصل لیگ برتر اسکیت‌هاکی باشگاه‌های کشور آذرماه به مصاف حریفان برود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgzy9w.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما