چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 21950

برای تحقق صلح باید همه ادیان تلاش کنند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله اردبیلی گفت: برای اینکه صلح در جهان محقق شود باید همه ادیان الهی تلاش کنند تا زمینه سازی برای تحقق این امر فراهم شود.
برای تحقق صلح باید همه ادیان تلاش کنند
به گزارش قم نیوز و به نقل از دفتر آیت الله اردبیلی، ایت الله اردبیلی در دیدار رئیس و جمعی از اعضای موسسه مطالعات صلح نروژ با وی، اظهار کرد: این که می بینیم شما به دنبال صلح و آرامش برای جهان هستید، جای بسی خوشحالی است.

وی افزود: هر چند شما در راه برقراری صلح در جهان تلاش فراوان کرده اید اما متاسفانه موانع زیادی بر سر این امر وجود دارد که ابتدا باید آن را برطرف کرد و با فعالیت بیشتر، گام های اساسی تری در این مسیر برداشت.

این مرجع تقلید با اشاره به تاکیدات فراوان دین اسلام بر مساله صلح و همزیستی مسالمت آمیز گفت: به نظر من در اسلام بیش از دیگر ادیان ابراهیمی به مساله صلح و ارتباطات انسان‎ها توجه شده است به گونه ای که می توان گفت اساس اسلام بر صلح و دوستی و ترقی انسان‎ها است.

آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به مساله فلسطین و بحران خاورمیانه گفت: متاسفانه امروز می بینیم که به خاطر شرارت های گروهی اندک، آرامش در این سرزمین وجود ندارد به شکلی که ساکنان آن دیار از حداقل‎های آرامش برخوردار نیستند.

این مرجع تقلید در پایان خطاب به اعضای موسسه مطالعات صلح نروژ گفت: برای شما که تمام امکانات خود را جهت صلح و آرامش جهان و فلسطین معطوف داشته اید، دعا می کنم و موفقیت شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgzy9x.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما