پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 27676
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد

صادرات سنگ محل مناسبی برای ارز‌آوری کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: صادرات سنگ از اهمیت ویژه‌ای برای کشور برخوردار بوده و محل مناسبی برای ارزآوری است.
صادرات سنگ محل مناسبی برای ارز‌آوری کشور
به گزارش قم نیوز ،‌ امیرهوشنگ طیبی‌نژاد بعدازظهر امروز در بازدید از شهرک‌ صنعتی محمودآباد با اشاره به حفظ و ایجاد امنیت در سطح شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: ایجاد امنیت در شهرک‌های صنعتی موجب جذب سرمایه‌گذاران در استان می‌شود که در همین راستا باید اقداماتی صورت گیرد.
 
وی در راستای رسیدگی به مشکلات واحدهای مستقر تولید آجر در شهرک صنعتی محمودآباد گفت: ایجاد کنسرسیوم تولید آجر متشکل از واحدهای تولیدی واقع در شهرک می‌تواند در ارتقای کیفیت آجر تولیدی و کوتاه شدن بازه زمانی تولید مؤثر باشد که این امر با ایجاد هماهنگی و تفاهم میسر است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم همچنین در بازدید از کارخانه تولید سنگ تصریح کرد: با توجه به ظرفیت استان قم در صنعت سنگ،‌ ایجاد بهره‌وری در تولید و صادرات محصولات سنگ و استفاده از تکنولوژی‌های روز موجب کاهش قیمت تمام شده سنگ و بالا بردن توان رقابت در سطح بازار جهانی می‌شود.
 
وی با اشاره به اهمیت صادرات سنگ در استان قم و کشور خاطرنشان کرد: صادرات سنگ یکی از راه‌های برون‌رفت از رکود اقتصادی و محل مناسبی برای ارز‌آوری است.
 
طیبی‌نژاد یادآور شد: ارتقای دانش فنی، راه‌اندازی خوشه‌های سنگ، ایجاد توانمندی در واحدهای تولیدی سنگ و یافتن بازارهای جدید از برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdch--ni.23nqqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما