چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 48646
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام رجبی:

حمله آل خلیفه به منزل آیت‌الله عیسی قاسم نشانه استیصال این رژیم است

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حمله به منزل آیت‌الله عیسی قاسم توسط عوامل رژیم آل خلیفه نشانه استیصال این رژیم است و مردم بحرین در مقابل این حرکت موضع خواهند گرفت.
حمله آل خلیفه به منزل آیت‌الله عیسی قاسم نشانه استیصال این رژیم است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی با اشاره به وابستگی کشورهای عربی خلیج فارس به جریان استکبار اظهار کرد: اقداماتی که این کشورها انجام می‌دهند، هیچ گاه براساس تصمیم گیری خودشان نیست و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پیاده کننده نقشه‌های استکبار جهانی هستند.

وی ادامه داد: نشست ریاض برای القاء طرح‌های استکبار جهانی به کشورهای عربی بود، یکی از این طرح‌ها برخورد خشن با مردم است، مردم بحرین در مقابل حرکت مذبوحانه رژیم آل خلیفه در حمله به منزل آیت‌الله عیسی قاسم موضع خواهند گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: حمله به منزل آیت‌الله عیسی قاسم توسط عوامل رژیم آل خلیفه نشانه استیصال این رژیم است، شاهد این هستیم که با وجود گذشت مدت طولانی از حمله رژیم آل سعود به یمن، مردم این کشور باز هم در حال مقاومت علیه ارتش سعودی هستند.

رجبی با اشاره به ضرورت حمایت از مردم بحرین اظهار کرد: امت اسلام باید به صورت یکپارچه برای دفاع از مردم مظلوم این کشور به پا خیزد، مجامع بین المللی باید به جنایت‌های رژیم آل خلیفه واکنش نشان بدهند، مردم بحرین از چند سال پیش حرکت مسالمت آمیزی را برای مطالبه حقوق مشروع شان شروع کردند و هیچ گاه دست به خشونت نزدند.

وی ادامه داد: مطمئنا اگر یک موضع گیری جدی از سوی کشورهای اسلامی همچون ایران و عراق علیه رژیم آل خلیفه صورت بگیرد، این رژیم خواهد فهمید که مردم بحرین تنها نیستند، امت اسلامی نباید در این قضیه کوتاه بیاید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: یک وجه حمله رژیم آل خلیفه به منزل آیت‌الله عیسی قاسم استیصال این رژیم و وجه دیگر این حمله آزمایش امت اسلامی است، رژیم آل خلیفه باید بداند که ملت استوار بحرین در مقابل این رژیم خواهد ایستاد و به رغم شهادت برخی از شهروندان بحرینی هیچ خللی در روحیه این ملت ایجاد نشده است.

رجبی با اشاره به ویژگی‌های ملت بحرین اظهار کرد: امید این ملت به یاری خداوند است، باید علمای جهان اسلام یک موضع جدی را در برابر رژیم آل خلیفه بگیرند و این رژیم را سر جای خود بنشانند، رژیم آل خلیفه نباید به جنگ با تعالیم مکتب اهل‌بیت(ع) و علمایی که به وظایف دینی خود عمل می‌کنند، برود.

وی ادامه داد: باید تجمعاتی در نقاط مختلف جهان برای اعتراض به جنایت‌های رژیم آل خلیفه و حمایت از مردم بحرین برگزار شود، همچنین علمای ما نیز باید یک موضع واحد را در برابر این رژیم اتخاذ کرده و علمای جهان اسلام را به موضع گیری در برابر رژیم آل خلیفه فرا بخوانند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: باید امت اسلامی در برابر رژیم آل خلیفه بایستد و نباید اعتراض به جنایت‌های این رژیم به ایران خلاصه شود، اگر یک موضع گیری قاطع توسط امت اسلامی در برابر رژیم آل خلیفه اتخاذ شود، این رژیم عقب نشینی خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تشکل‌های دینی بین المللی در برابر جنایت مذبوحانه رژیم آل خلیفه در حمله به منزل آیت‌الله عیسی قاسم موضع جدی بگیرند و باید این تشکل‌ها جنایت‌های این رژیم را افشا کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch--nk.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما