دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 29296
منبع : روابط عمومی استانداری قم

سال ۹۳ سالي موفق براي استان قم در عرصه هاي مختلف بود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در نشست صميمي با كاركنان و مديران استانداري قم اظهار كرد: سال ۹۳ سالي موفق براي استان قم در عرصه هاي مختلف بود.
سال ۹۳ سالي موفق براي استان قم در عرصه هاي مختلف بود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در نشست صمیمی با مدیران و کارمندان استانداری قم و واحدهای تابعه، طی سخنانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان ویژگی‌های اخلاقی این بانوی بزرگوار پرداخت.

استاندار قم با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) از حضرت فاطمه زهرا (س) با لقب «ام ابیها» یاد می‌کرد، به ذکر فضائل آن حضرت پرداخت و افزود: امروز همهٔ مسلمین جهان نسبت به این بانوی عصمت و طهارت سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی در ادامه اهمیت بالای سفر رئیس جمهور به قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حمایت مراجع عظام تقلید و استقبال بسیار خوب مردم قم از هیئت دولت، از زحمات و تلاش‌های همهٔ متولیان این سفر قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به برنامهٔ ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی، این برنامه را ادامه دار دانست و تصریح کرد: کارنامهٔ یک سالهٔ مدیران بدون در نظر گرفتن مسائل باندی و جناحی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه سال ۹۳ یک سال موفق برای استان قم در عرصه‌های مختلف بود، بر ضرورت تلاش و جدیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سال آینده تاکید و خاطرنشان کرد: سال ۹۴ باید یک سال پرکار برای تمام دستگاه‌ها باشد.

استاندار قم با اشاره به نقش محوری استانداری در پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی دولت اظهار کرد: باید کارکنان این نهاد در همهٔ عرصه‌ها الگو و اسوهٔ دیگر دستگاه‌ها باشند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch-ini.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما