چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 28486

قم میزبان دیدار رفت صبای قم و گهر لرستان شد

قم نيوز : قم نیوز: از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران، قم به عنوان میزبان دیدار رفت تیم‌های صبای قم و گهر لرستان در مرحله پلی آف لیگ امیدهای کشور معرفی شد.
قم میزبان دیدار رفت صبای قم و گهر لرستان شد
به گزارش قم نیوز، برنامه دور رفت از مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور اعلام شد و بر این اساس، تیم فوتبال صبای قم باید در خانه به دیدار گهر لرستان برود.

شاگردان حسین گنجیان که پس از ۱۰ مسابقه در دور گروهی، این مرحله را با صدرنشینی و صعود به عنوان تیم نخست گروه به پایان رسانده‌اند حالا برای راهیابی به جمع ۴ تیم پایانی نماینده لرستان را در پیش دارند.

بنا بر اعلام سازمان لیگ، دیدار رفت تیم‌های صبای قم و گهر دورود از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۵ بهمن در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و دو تیم در دیدار برگشت روز شنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی دورود انجام می‌شود.

صبا در صورت پیروزی در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت، به جمع ۴ تیم پایانی این مسابقات صعود می‌کند و در این مرحله تیم‌های بر‌تر به صورت دوره‌ای و به صورت متمرکز و تک بازی به مصاف هم می‌روند تا ۲ تیمی که بیشترین امتیاز را به دست آورده‌اند راهی لیگ بر‌تر شوند.

این در حالی است که صبای قم ۲ فصل پیش همراه با تیم شهرداری تبریز از لیگ بر‌تر فوتبال امید کشور به دسته اول سقوط کرد اما فصل گذشته با حضور در جمع ۴ تیم پایانی در آستانه صعود به لیگ بر‌تر در میان ۴ تیم، سوم شد و نتوانست جواز حضور در لیگ بر‌تر را به دست آورد.

صبا امسال در دور گروهی با تیم‌های برق شیراز، فولاد یزد، صنایع گیتی پسند اصفهان، آلپ گس‌تر قشقایی شیراز و پتوی لاله اصفهان همگروه بود و بالا‌تر از تیم‌های گیتی پسند و فولاد یزد صدرنشین شد و به پلی آف رسید.
https://qomnews.ir/vdch-kni.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما