چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 29476
رئیس اورژانس قم:

آخرین چهارشنبه سال در قم ۱۵ مصدوم برجای گذاشت‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از مجروحیت ۱۵ نفر در حوادث آخرین چهارشنبه سال خبر داد و گفت: ۱۴ مرد و یک زن آسیب دیدگان حادثه آخرین چهارشنبه سال در قم بودند.
آخرین چهارشنبه سال در قم ۱۵ مصدوم برجای گذاشت‌
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری بااشاره به آمار حوادث چهارشنبه آخر سال در قم، اظهار داشت: در شب گذشته ۱۵ نفر از مردم استان در حوادث آخرین چهارشنبه سال مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به محدوده سنی و جنسیت آسیب دیدگان افزود: این افراد که یک زن و ۱۴ مرد بوده‌اند در سنین ۹ تا ۷۲ سال قرار داشتند.

وی با اشاره به وضعیت آسیب دیدگان تصریح کرد: در شب گذشته یک نفر آقا ۵۵ ساله دچار سوختگی و پارگی دست شد و یک کودک نه ساله نیز از ناحیه گردن دچار پارگی شد که به بیمارستان ارجاع داده شدند.

باقری با اشاره به وضعیت ۱۳ آسیب دیگر آخرین چهارشنبه سال عنوان کرد: این افراد دارای جراحات سطحی بودند که پس دریافت خدمات پزشکی در محل حادثه و یا مراکز درمانی مرخص شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به آمار مجروحان سال گذشته آخرین چهارشنبه سال در قم خاطرنشان کرد: این آمار در سال گذشته شش نفر بود که امسال افزایش داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch-kni.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما