يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 22716

عرضه 1300 عنوان کتاب موسسه بوستان در نمایشگاه کتاب تهران

قم نيوز : قم نیوز:رئیس مؤسسه بوستان کتاب از عرضه هزار و 300 عنوان کتاب مؤسسه بوستان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
عرضه 1300 عنوان کتاب موسسه بوستان در نمایشگاه کتاب تهران
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل اسماعیلی با بیان اینکه ناشران با تنگناهای مالی دست به گریبان هستند، اظهار کرد: این موسسه به طور طبیعی از نظر مالی با مشکلات زیادی مواجه است، ولی توانسته آثار جدیدی را منتشر کند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر ۳۸۰ کتاب در سال گذشته منتشر شده که البته از این تعداد حدود ۱۰۰ کتاب برای نخستین بار به چاپ رسیده و کتاب‌های دیگر تجدید چاپ شده است.

رئیس موسسه بوستان کتاب خاطرنشان کرد: چاپ اول کتاب‌های موسسه بوستان کتاب، ۲۰ درصد کاهش داشته و تجدید چاپ کتاب‌‌های آن حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از سال‌ها پیش جای نشر کودک و نوجوان در شهر قم خالی بود، گفت: از سال‌ها پیش موسسه بوستان در این بخش اقدام کرده است ولی در سال گذشته این مسئله را توسعه دادیم و فروشگاه بزرگ و مجهزی را به این امر اختصاص پیدا کرد.

اسماعیلی یادآور شد: تاکنون موسسه توانسته است کتاب‌های بیشتری را در زمینه کودک و نوجوان منتشر کند و از ناشران، کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را جمع‌آوری کرد و در معرض دید علاقه‌مندان و مخاطبان قرار داد.

وی با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب عرضه شده است، گفت: موسسه امسال برای نخستین بار غرفه‌ای در سالن‌ کتب دانشگاهی دارد که کتاب‌های درسی، کمک درسی و مرتبط با علوم دانشگاهی را عرضه می‌کند.

رئیس موسسه بوستان کتاب یادآور شد: موسسه بوستان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شد که در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مورد تجلیل قرار گرفت.

وی عنوان داشت: تاکنون ۳۴۸ عنوان کتاب مؤسسه بوستان کتاب در جشنواره‌های مختلف کشوری، استانی، منطقه‌ای، دانشگاهی و حوزوی دارای رتبه و به عنوان برگزیده معرفی شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: موسسه بوستان کتاب در سال گذشته در بیش از ۷۰ نمایشگاه بین‌المللی، حوزوی و دانشگاهی شرکت کرده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch-qni.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما