يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 16786
مسئول بسیج جامعه پزشکی قم خبر داد

ویزیت رایگان بیماران روستائی قم در هفته بسیج

قم نيوز : قم نیوز: مسئول بسیج جامعه پزشکی قم گفت: در هفته بسیج ۴ گروه ویزیت رایگان عمومی و متخصص در روستا های اطراف قم به ارائه خدمات به قشر ضعیف می پردازند.
ویزیت رایگان بیماران روستائی قم در هفته بسیج
به گزارش قم نیوز، حسین عبدالهی، درباره اهمیت بسیج اظهار کرد: در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که کشور به حضور پر رنگ بسیج در همه جای بدنه کشور نیاز دارد.
 
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره به هفته بسیج افزود: برنامه های هفته بسیج در دانشگاه علوم پزشکی همه ساله برگزار می شود که محوریت این برنامه ها شناخت شاخص ها و تبعیت از ولایت فقیه است.
 
وی با اشاره به دیدار اخیر بسیجیان با مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ایشان در این دیدار شاخص هایی درباره استکبار معرفی کردند که بهتر است شناخت و بصیرت افکار عمومی در این زمینه بالا رود.
 
عبدالهی با اشاره به فعالیت های جهادی جامعه پزشکی استان تاکید کرد: در این هفته 4 گروه ویزیت رایگان عمومی و متخصص در روستا های اطراف قم به ارائه خدمات به قشر ضعیف می پردازند.
 
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان تصریح کرد: درمدت سال، بسیج جامعه پزشکی در حلقه های صالحین برنامه های فرهنگی زیادی دارد که این برنامه ها در هفته بسیج نمود بیشتری پیدا می کند.
 
وی درباره مهمترین برنامه های فرهنگی این هفته عنوان کرد: در هفته بسیج دیدار با خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد در اولویت کاری قرار دارد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdch-qnz.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما