شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 28026
آیت‌الله رشاد در درس خارج فقه:

بازداشت شیخ علی سلمان عواقب سنگینی برای دولت بحرین به‌دنبال دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: اقدام دولت بحرین در بازداشت شیخ علی سلمان احساسات شیعیان جهان را علیه این دولت بر می‌انگیزد و عواقب سنگینی برای این رژیم به دنبال دارد.
بازداشت شیخ علی سلمان عواقب سنگینی برای دولت بحرین به‌دنبال دارد
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود، با اشاره به دستگیری شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، اظهار داشت: خبر بازداشت شیخ علی سلمان دبیر‌کل ‌جمعیت الوفاق الاسلامی، مایه­ ی تأسف و تألم شدید گردید.
 
رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: وی طی بیست سال مبارزه با حاکمیت جور در بحرین، نشان داد که یک شخصیت روحانی مسالمت­ جوست و هرگز قصد آشوب و خشونت­ ورزی ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: چنین اقدامی با موازین اسلامی و بین المللی معارضت دارد و نقض آشکار حقوق شهروندی است؛ شایسته است دولت بحرین بجای برخورد خشونت ­آمیز با مخالفان و منتقدان خود، به مبارزه ­ی مسالمت­ جویانه ­ی علما، روشنفکران و مردم آن کشور احترام گذاشته، به خواسته­ های بحق آنان تن دردهد؛
 
آیت‌الله رشاد تصریح کرد: چنین اقداماتی به بهبود شرائط در آن کشور و آرام شدن معارضان هیچ کمکی نخواهد کرد، بلکه سبب عکس‌العمل­‌های تندتر و وخیم ­تر شدن اوضاع خواهدگشت؛ از این جهت امیدواریم در اسرع وقت نسبت به آزادی این شخصیت روحانی که مورد علاقه­ شدید مردم آن کشور است، اقدام گردد.
 
رئیس پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی تأکیدکرد: این اقدام دولت بحرین احساسات شیعیان جهان را علیه  این دولت بر می‌انگیزد و این کار عواقب سنگینی برای این رژیم به دنبال دارد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdch-vni.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما