شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 38016
منبع : خبرگزاری مهر

میزبانی قم از مسابقات هندبال دختران نونهال کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت هندبال استان قم از قم از میزبانی قم از مسابقات هندبال دختران نونهال کشور در اواسط اردیبهشت امسال خبر داد.
میزبانی قم از مسابقات هندبال دختران نونهال کشور
به گزارش قم نیوز، مهدی رضایی اظهار داشت: مسابقات هندبال نونهالان دختر کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود و ۵ تیم در قم با هم به صورت دوره‌ای مسابقه می‌دهند.

وی افزود: فدراسیون هندبال بخشنامه‌ای به هیئت هندبال استان قم ارسال کرده و در آن از برگزاری مسابقات هندبال دختران نونهال کشور در منطقه ۲ در قم خبر داده است.

دبیر هیئت هندبال استان قم گفت: بر اساس برنامه نمایندگان استان‌های تهران، گیلان، قزوین و البرز به همراه نماینده استان قم به عنوان میزبان مسابقات خود را برگزار می‌کنند تا ۲ تیم بر‌تر راهی مرحله نهایی شوند.

رضایی بیان داشت: این مسابقات از ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود تیم پاسارگاد نماینده قم در این رقابت‌ها خواهد بود و این در حالی است که استان قم به طور معمول در بخش هندبال بانوان جز مسابقات تیم هدف پویان در لیگ بر‌تر، میزبانی‌های کم تعدادی را به خود دیده است.

وی عنوان کرد: هندبال بانوان قم در سطح کشور در شرایط خوبی قرار دارد و چندی پیش ۱۴ بازیکن هندبال دختران قم در اردوی استعدادیابی بلندقامتان هندبال کشور شرکت کردند و قم بیشترین آمار حاضران در این برنامه استعدادیابی را در میان تمامی استان‌ها داشت.

دبیر هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: هندبال قم به عنوان یکی از استان‌های توانمند در بخش بانوان شناخته می‌شود و جایگاه خود در عرصه ملی را مدیون درخشش تیم هندبال هدف پویان جوان در ۴ سال اخیر و صعود این تیم به لیگ بر‌تر بانوان کشور است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch-vnx.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما