دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 17046
امام جمعه قم:

سنگر مقاومت و مبارزه باید در نقاط مورد توجه دشمن ایجاد شود

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم با تاکید بر ضرورت شناخت نقاط مورد توجه دشمن و لزوم رصد مداوم و منظم فعالیت های دشمن گفت: امروز سنگر مقاومت و مبارزه ما باید در نقاط مورد توجه دشمن ایجاد شود.
سنگر مقاومت و مبارزه باید در نقاط مورد توجه دشمن ایجاد شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله سعیدی در دیدار با مسئولان و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم، با بیان اینکه دغدغه حفظ ارزش ها و فرهنگ مقاومت و شهادت از دوران دفاع مقدس تا به امروز وجود داشته است، گفت: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در جامعه وظیفه ای همگانی است و برای دفاع مستمر از نظام و انقلاب اسلامی و میراث گرانسنگ قران و عترت، بایستی آثار و ارزش های دفاع مقدس را نشر داد.
 
وی با اشاره به فعالیت های گسترده دشمنان بر علیه ارزش های اسلام، انقلاب و دفاع مقدس افزود: مقابله با این گونه توطئه ها و اقدامات ضد ارزشی، مستلزم رصد مداوم و منظم فعالیت های دشمن و شناخت دقیق نقاطی است که فعالیت دشمن بر روی آن متمرکز شده است.
 
امام جمعه قم تاکید کرد: امروز باید توان دفاعی خود را در جاهایی که دشمن بدان حمله کرده است، متمرکز کنیم چرا که در جنگ نظامی نقاط فعالیت دشمن به خوبی و سهولت قابل شناسایی است اما در جنگ نرم و خارج از عرصه رویارویی نظامی، شناخت موارد فعالیت دشمن به راحتی ممکن نیست .
 
تولیت حرم حضرت معصومه(س) در ادامه با تاکید بر اهمیت بالای شناخت زمینه های گوناگون مقابله با دشمن، تصریح کرد: اولویت بندی مسایل در مقابله با دشمن موضوع بسیار مهم و تعیین کننده ای است و بایستی اولویت ها را در این باره سنجید و توان خود را معطوف به مسایلی کرد که اولویت بیشتری دارند.
 
وی اظهار داشت: امروز تکفیری ها و گروه های سلفی همگی جوان هایی مصمم هستند که وجودشان سرشار از بغض شیعه است و حتی بغض شیعه در آنها بیشتر و شدیدتر از بغض کفار و یهود است و با کمال ایمان و اطمینان علیه ارزش ها، اعتقادات و باورهای شیعه می جنگند و این نشان دهنده تاثیرات عمیق فرهنگ شیعی بر سایر جوامع اسلامی و نشر ارزش های شیعی در دنیاست.
 
امام جمعه قم گفت: امروز باید به مبارزه با شیعه ستیزی، عترت ستیزی و قرآن ستیزی پرداخت اما باید توجه داشت که این امر به معنای بحث رویارویی شیعه و سنی نیست چرا که ما با اهل سنت دعوایی نداریم و روی سخن با کسانی است که اختلافات را به جبهه جنگ انتقال دادند و به تحرک و تحریک علیه شیعه پرداخته اند.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdch-vnz.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما