قم نيوز : قم نیوز: شهرداری قم به مناسب سالروز حماسه 9 دی، در بیانیه‌ای ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، بر نقش رهبر انقلاب در مقابله با فتنه‌ها تاکید کرد.
رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه‌ای، تکیه‌گاه اصلی مردم در برابر دشمنان است
به گزارش قم نیوز، شهرداری قم در بیانیه‌ای به مناسب سالروز حماسه 9 دی، ضمن تاکید بر نقش بی بدیل رهبری آیت الله خامنه‌ای در سرکوب فتنه‌ها، بیعت مجدد خود را با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی، اعلام کرد.

متن بيانيه شهرداري قم در خصوص ۹ دی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.
ملت غیور ایران اسلامی از دیرباز شهرت به عزت و آزادگی داشتند و هیچگاه و در هیچ برهه‌ای از زمان تن سپردن به اسارت و بندگی جز در برابر حضرت حق را تاب نیاوردند و هماره بر ضد ظلم و جور حاکمان ستمگر برخواسته‌اند، به برکت رهبری حضرت امام خمینی(ره) در مبارزه با طاغوت پهلوی و دمیده شدن روح خودباوری و تجلی مردم‌سالاری با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، بصیرت مردم نیز بیش از پیش به بلوغ سیاسی رسیده و آرمان‌ها و ارزش‌ها و مصالح نظام و ملت را درک می‌نمایند.

در تاریخ ۳۴ ساله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز گاه و بی‌گاه شاهد هجمه‌های گوناگون دشمنان نظام و ملت ایران اسلامی در جهت خدشه وارد کردن به آبروی این نظام ارزشمند را داشته‌اند، یک زمان با جنگ نظامی و در زمانی دیگر با جنگ‌های نرم و روانی.
اگر در سال ۱۳۵۸ ملت ایران ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را در دفاع و پشتیبانی از کشور در جنگ تحمیلی لبیک گفتند، ۳۰ سال پس از آن و در سال ۱۳۸۸ نیز با لبیک به ندای حق و حقیقت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) نشان دادند که همچنان بر پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و اجازه هیچ تحرک ضد مصلحت این نظام مقدس را به احدی نخواهند داد.

فضای غبار آلود فتنه و آشوب از سویی و ریزش برخی از خواص انقلاب اسلامی از سوی دیگر و امتداد این اختلافات در چند ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ باعث به وجود آمدن فضایی مناسب برای جولان دادن دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد و در روز عاشورا با برنامه‌ریزی قبلی و انجام حرکت شوم هتک حرمت به حماسه بزرگ کربلا و نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) روی واقعی خود را نمایان ساخت و حجت را بر هر آزاده‌ای روشن ساخت که این قبیل تحرکات جز با هدف ضربه‌زدن بر پیکره نظام شکوهمند انقلاب اسلامی نخواهد بود.

بی‌شک رهبری مدبرانه حضرت آیت‌اله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تکیه‌گاه اصلی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در پیروزی برابر این هجمه فرهنگی و روانی دشمنان و استکبار جهانی بوده و خواهد بود که با نگاه هوشمندانه، دشمن‌شناسی و درک صحیح مسائل منجر به حماسه‌ای عزت آفرین دیگر در ایران اسلامی و در وقایع فتنه ۱۳۸۸ انجامید.

با امید به آنکه نظام مقدس جمهوری اسلامی که با قطره قطره خون شهیدان بارور و تنومند گشته و امروز به برکت رشادت دلیر مردان و شیرزنان این سرزمین توانسته با توانمندی و خودکفائی در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... خود را در جهان ثابت نماید، در سایه الطاف کریمانه حضرت احدیت همچنان با عزت و افتخار به پیش رفته و به برکت بیداری اسلامی در جهان که ثمره و میراث گرانقدر انقلاب اسلامی ایران است زمینه‌ساز ظهور و انقلاب منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله اعظم(عج) گردد.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdch-wnz.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما