سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 52326
منبع : خبرگزاری فارس
هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران

صبای قم در خانه برابر نفت مسجد سلیمان مغلوب شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر میهمان خود نفت مسجد سلیمان مغلوب شد.
صبای قم در خانه برابر نفت مسجد سلیمان مغلوب شد
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت مسجد سلیمان در دیداری از هفته دوم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر بیست و سومین روز مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان رفتند.

در این دیدار که به قضاوت محمدرضا مهرگان با کمک عسگر محمدی، عباس پورحیدری و وحید مالکی به انجام رسید، تیم صبای قم نخستین مسابقه خانگی خود از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول ایران را برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتبال برگزار کرد و در پایان با یک گل شکست خورد.

این در حالی است که صبای قم از نخستین مسابقه خود در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان تساوی بدون گل در میهمانی تیم آلومینیوم سازی اراک را در کارنامه داشت و تیم نفت مسجد سلیمان نیز در خانه خود با سه گل تیم ماشین‌سازی این شهر را مغلوب کرده بود.

در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در این دیدار سیدمحمدامین میرداداشی، رضا کرمی‏ داوود بهادری، محمد عرب‌خراسانی، فردین باباجانی، حبیب‌الله سعادتی، آرش عبدلی، محمدمیلاد آبادی، حمیدرضا پاکیزه، مسعود ابرقویی و سیدمجتبی مبینی‌پور با سرمربیگری ناصر بختیاری‌زاده به میدان رفتند.

11 بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای این مسابقه نیز یوسف بهزادی، علی گودرزی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی بیگی، میلاد خدایی، عباس یحیی بیگی، حمید نعمتی، احمد داوودی، حسین دوست‌دار، محمد علی‌نژاد و پیمان میری بودند که با هدایت محمود فکری در میدان مسابقه حضور یافتند.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند اما در نیمه دوم تیم نفت مسجد سلیمان یک ضربه پنالتی در محوطه جریمه صبای قم به دست آورد و این موقعیت را احمد داوودی به گل تبدیل کرد تا نفتی‌ها دومین برد متوالی خود را در میهمانی صبای قم کسب کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch-xnm.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما