پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 36306
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

تهیه و نصب ۴۰ المان شهری در شهر قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: طی ۹ ماه اخیر ۴۰ المان شهری توسط این سازمان در این شهر ساخته و نصب شده است و سعی کردیم که المان‌ها به گونه‌ای باشد که از نظر کیفی و طراحی هنری بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.
تهیه و نصب ۴۰ المان شهری در شهر قم
به گزارش قم نگار، اسماعیل فتحی با اشاره به فعالیت‌های سازمان زیباسازی اظهار کرد: در دستورالعمل‌های ما بهسازی سیما و منظر شهری، آذین‌بندی، نورپردازی و همچنین کمیته‌های فنی سیمای شهری مدنظر قرار گرفته است.

وی گفت: طی ۹ ماه اخیر امسال ۴۰ المان شهری توسط این سازمان در سطح شهر ساخته و نصب شده است و سعی کردیم که المان‌ها به گونه‌ای باشد که از نظر کیفی و طراحی هنری بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: در موضوع گرافیک شهری ۲۲ کار گرافیکی برای مدارس انجام شد که اغلب آنها نیز در مناطق کم‌برخوردار بوده است.

فتحی به نصب المان محمد (ص) همزمان با ماه ربیع الاول اشاره کرد و ادامه داد: این المان در مناطق دو و چهار نصب و تلاش شد تا از این طریق فضاسازی شهری ایجاد شود.

وی با اشاره به بودجه این سازمان تصریح کرد: در بودجه امسال سعی کردیم کارها را هدفمند دنبال کنیم و حتی در مناطق نیز سعی کردیم بودجه‌ها پراکنده نشود و بتوانیم به بهترین نحو ممکن اقدامات را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: بودجه مصوب سال ۹۴ ۴۲ میلیارد ریال بود که برای سال آینده ۶۰ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده‌ایم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch-xnx.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما