سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 28116
جنگ نرم مهدی غیاثی علیه ناصر شریفی

غیاثی: ماهان مشکل مدیریتی دارد/ هر مربی به ماهان بیاید با این مدیریت موفق نمی شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته فوتسال قم با بیان اینکه در ماهان تندیس از همه ظرفیت بازیکنان تیم استفاده نمی‌شود گفت: ماهان تندیس از ضعف مدیریت رنج می‌برد و هر مربی دیگری به این تیم بیاید نمی‌تواند کارش را انجام دهد.
غیاثی: ماهان مشکل مدیریتی دارد/ هر مربی به ماهان بیاید با این مدیریت موفق نمی شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی غیاثی با انتقاد از وضعیت تیم ماهان تندیس قم اظهار داشت: ماهان تندیس در نیم فصل نخست نتایج خوبی گرفت و امیر شمسایی و کادرش در ابتدای فصل نتایج خوبی به دست آورد و تیمی که موفق است و تا نیم فصل در بالای جدول بوده، بعید است که به ترکیب کادر فنی آن دست بزنند.

وی افزود: پیش از نیم فصل بنا بر شرایطی که من به طور دقیق اطلاعی ندارم از این تیم جدا شد اما فکر می‌کنم اگر این تیم با نفرات بومی به کار ادامه می‌دادند بهتر بود اما در حالی رعدی به این تیم آمد که نسبت به این تیم شناخت لازم را نداشت و همین عدم شناخت سبب شد وی در قم نتیجه نگیرد.

سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: ارتباطات در باشگاه‌ها حرف اول و آخر را می‌زند و ارتباط بین ارکان باشگاه یا بازیکن و مربی خیلی مهم است اما فکر می‌کنم ماهان تندیس از بعد از بازی هفته هفتم، نتوانست آن طور که باید و شاید این ارتباط را حفظ کند.

غیاثی بیان کرد: قم تماشاگر بسیار خوبی دارد اما متاسفانه از همین ظرفیت مهم هم نمی‌توانیم استفاده کنیم و معنی ندارد که ۲ نفر لیدر بخواهند برای فوتسال قم تصمیم بگیرند در حالی که وظیفه لیدر تشویق است اما این‌ها در تعویض‌ها و ارنج تیم دخالت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در ماهان تندیس از همه ظرفیت بازیکنان تیم استفاده نمی‌شود و چرا در یک بازی ما ۲ اخراجی می‌دهیم و بدیهی است که این اتفاق دلیلی جز استرس و عدم آمادگی روانی برای بازی ندارد.

رئیس کمیته فوتسال قم تصریح کرد: پس از بازی هفتم ماهان تندیس، عده‌ای به سمت من گرایی رفتند و خواستند این موفقیت‌ها را به نام خود بنویسند وگرنه شما ببینید این تیم از نظر بازیکن تغییری نکرده و فقط میثم ایلانلو رفته که در نیم فصل نخست هم بازی نمی‌کرده است.

غیاثی گفت: ماهان تندیس از نظر مدیریت مشکل دارد و تیم قم در ۳ سال اخیر هر‌گاه از قهرمانی دور مانده به دلیل ضعف مدیریت بر تیم بوده است و احساس من این است که ماهان تندیس از ضعف مدیریت رنج می‌برد و نیاز به مدیریتی بسیار قوی‌تر از این دارد.

وی بیان کرد: مدیر باید بتواند مانع از دخالت بازیکن در کار مربی شود یا اتفاقات سکو را به سمتی پیش ببرد که نفع باشگاه باشد نه به نفع شخص و این‌ها جواب معکوس می‌دهد.

سرمربی سابق تیم ارم کیش قم عنوان کرد: فرقی نمی‌کند چنان که اگر من هم بیایم یا هر مربی دیگری به این تیم بیاید نمی‌تواند کارش را انجام دهد و به موفقیت برسد زیرا شرایط مدیریتی این اجازه را نمی‌دهد.

غیاثی تصریح کرد: من با آمدن آقای رعدی در آن مقطع مخالف بودم و به نظر من کار درستی نبود زیرا زمان می‌برد که وی با شرایط فوتسال قم وفق پیدا کند و کار تاثیرگذاری انجام دهد.

وی در مورد حضور رعدی در نیمکت ماهان تندیس خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم که مدیریت در کار کادر فنی دخالت می‌کند زیرا درون مجموعه نیستم اما آن چیزی که از بیرون می‌بینم حاکی از این است که استرس از این ناحیه بر کادر فنی وارد می‌شود.
https://qomnews.ir/vdch-zni.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما